۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۹۸۰۳۱
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردم مصر مراقب نیرنگ تأمین کنندگان منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی باشند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم مصر باید هوشیار باشند افرادی غرب زده که در حال حاضر خود را منجی مردم می دانند زمام امور را بردست نگیرند؛ چون این افراد به دنبال تأمین منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.
حجت الاسلام و المسلمين زين العابدين قرباني
حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال برپایی خاورمیانه سکولار بودند، گفت: اما با عنایت خداوند متعال همه توطئه ها و نقشه های دشمنان در این خصوص خنثی شد و امروز خاورمیانه ای با محوریت اسلام درحال شکل گیری است.

وی با اشاره به خیزش‌های مردمی درخاورمیانه به ویژه نهضت مردم مصر و تونس‌ گفت: به یاری خداوند این خیزش‌های مردمی که محور حرکت‌های مردم این کشورها اسلام و ارزش‌های اسلامی است همه دنیا را فرار خواهد گرفت.

امام جمعه رشت با اشاره به نهضت مردمی در مصر‌ گفت: مصر در دنیای اسلام کشوری تأثیرگذار است و اخوان المسلمین نیز در آنجا برای دنیای اسلام الهام‌بخش بودند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با تأکید براین مردم مسلمان مصر نباید فریب برخی سیاست‌مداران غرب زده کشورشان را بخورند، تصریح کرد: مردم این کشور باید هوشیار باشند افرادی غرب زده که در حال حاضر خود را منجی مردم می‌دانند زمان امور را بردست نگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملت مسلمان مصرهوشیار باشند که این افراد به دنبال تأمین منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به اقدامات ضد انسانی حسنی مبارک در دوران حکومت دیکتاتور خود، افزود: این فرد وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی برای فاصله انداختن بین مردم مصر و غزه 16 کیلومتر دیوار به ارتفاع 20 متر کشید تا آب و نان به مردم مسلمان غزه نرسد؛ اما گاز و مایحتاج رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: امید واریم حکومتی در مصر برپا شود که دوست دوستان خدا و دشمن دشمان خدا  باشد و آثار این معنا را ما اکنون در بیداری مسلمانان می‌بینیم.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این که همه این نهضت ها وخیزش های مردمی دنیا به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی ما در ایران نبود این بیداری در دنیای اسلام پدید نمی‌آمد و امیدواریم این بیداری در کل دنیای اسلام پدید بیاید./950/ت302/س
ارسال نظرات