۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۹۸۰۳۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

خیزش ضداستبدادی مردم مصر نسخه‌ای از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: نهضت و خیزش ضداستبدادی مردم مصر نسخه‌ای از انقلاب اسلامی ایران است، ‌چنان‌که در این جریان نیز آمریکا و رژیم صهیونیستی در عین ناباوری دست نشانده دیکتاتور خود را از دست دادند.
قيام مردم مصر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در جمع روحانیان و مربیان عقیدتی سیاسی اظهار داشت: فرار حسنی مبارک از مصر این حقیقت مهم را در اذهان تداعی می کند که راه ملت ایران برگرفته از تعالیم دینی و قرآنی است.

وی با اشاره به تحولات اخیر کشورهای مصر و تونس گفت: نهضت و خیزش ضداستبدادی مردم مصر نسخه‌ای از انقلاب اسلامی ایران بود،‌چنان‌که در این جریان نیز آمریکا و رژیم صهیونیستی در عین ناباوری دست نشانده دیکتاتور خود را از دست دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی همه معادلات جهان سیاسی و استراتژیک استکبار جهانی را در هم ریخت، به جرأت می توان گفت؛ انقلاب اسلامی مردمی‌ترین، مذهبی‌ترین و الهام بخش‌ترین انقلابی است که توانسته با پشت سر گذاشتن بحران‌ها همچنان استوار بماند.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که کسب موفقیت‌های بین‌المللی در عرصه‌های مختلف ثمره ولایت‌مداری مردم ایران است، ادامه داد: ولایت فقیه نعمتی برای نیروهای مسلح ایران است، افتخار و وجه تمایز نیروهای مسلح ایران دارایی از فرماندهی فقیه، حکیم و آگاه به زمان است که باید قدردان ولایت بود.

وی با بیان این‌که روحانیت لحظه‌ای رهبری نظام را تنها نخواهند گذاشت، گفت: روحانیان به عنوان پرچمداران مبارزه با جنگ نرم بایستی امروز نیز به نقش تاریخی خود که همان دفاع از حریم ارزش‌ها و شعائر اسلامی است، عمل کنند.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند در تضعیف نقش ولایت در نظام اسلامی گفت: سعادت دنیا و آخرت در ولایت‌مداری خلاصه شده، اگر خواهان بصیرت و سعادت هستیم باید تابع محض منویات ولایت فقیه باشیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که سپاه عاشورا یادگار ارزشمند شهیدان افتخارآفرینی چون باکری‌ها است، تأکید کرد: مردم آذربایجان در دفاع مقدس الگو و سرمشق عزت و اقتدار برای رزمندگان و کارکنان سپاه عاشورا هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات