۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۹۸۰۴۰

گردهمایی طلاب بسیجی بستان آباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی طلاب و روحانیان بسیجی بستان آباد با حضور امام جمعه این شهر برگزار شد.
بسيج طلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان آباد، امروز در گردهمایی طلاب و روحانیان بسیجی سپاه ناحیه این شهر اظهار داشت: قیام مردم مصر الهام گرفته از انقلاب اسلامی مردم ایران است، بنابراین نتیجه می گیریم که 22 بهمن هیچگاه برای آمریکا و رژیم صهیونیستی خوش یمن نبوده است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری معنوی منویا امام راحل و روشنگری های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب در بیداری امت اسلامی خاطر نشان کرد: امروز نه تنها مردم تونس و مصر بلکه دیگر ملت های مسلمان نیز خواهان برقراری حکومتی اسلامی بر پایه عدالت و حقوق بشر هستند.

حجت الاسلام رضوی با بیان این‌که پیام رسای انقلاب اسلامی دیر یا زود عالم گیر خواهد شد، تصریح کرد: ملت ایران الگویی برای ملت های آزاده جهان هستند، چراکه در 32 سال گذشته با وجود تهدید و تحریم و جنگ راه‌تعالی و پیشرفت را پیش گرفته‌اند.

وی در ادامه با تأکید بر کسب بصیرت و آگاهی از سوی بسیجیان گفت: دفاع مسؤولانه و منطقی از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی از مهم‌ترین وظایف روحانیان و طلاب بسیجی است.

امام جمعه بستان‌آباد ادامه داد: روحانیان باید همواره ضمن تبعیت محض از منویات ولایت فقیه در جهت کسب بصیرت اهتمام داشته باشند، چرا که بسیج می‌تواند مانند گذشته توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرده و به عنوان یک نیروی مکتبی و ارزشی از دستاوردهای نظام دفاع کند.

همچنین حجت‌الاسلام موحدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بستان آباد اظهار داشت: روحانیت پرچم‌دار عرصه معرفت، بصیرت، معنویت و ولایت‌مداری است، در طول 150 سال اخیر، روحانیت در هدایت افکار عمومی و پاسداری از حریم مکتب ولایت نقش بسزایی داشته است.

وی اولین اقدام پیشتازی روحانیت را هماهنگی، همسویی و هم‌قدمی با رهبری بر شمرد و گفت: زمان شناسی، دشمن شناسی و اتخاذ موضعی مناسب در مقابله با تهدید نرم دشمنان مهمترین ضرورت امروز روحانیت است.

حجت الاسلام موحدی نقش روحانیت در تداوم ارزش‌های انقلابی را بی‌بدیل دانست و تأکید کرد: تکلیف شرعی و قانونی ما به ویژه بسیج طلاب و روحانیت، حضور فعال و بصیرت بخش در همه عرصه هاست./935/پ202/س
ارسال نظرات