۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۹۸۰۵۰

نخستین یادواره شهدای روحانی بهشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر از برگزاری نخستین شهدای روحانی بهشهر در این شهرستان خبر داد.
شهداي روحاني


حجت الاسلام، جانعلی نوری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر گفت: نخستین یادواره شهدای روحانی این شهرستان 28 بهمن با سخنرانی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور برگزار خواهد شد.

وی
اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا اقدام ارزشمندی در جهت انتقال ارزش های انقلاب و دستاوردی نظام و راهی برای تثبیت اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر با بیان این که این یادواره با محوریت یادمان شهید هاشمی‌نژاد برگزار می‌شود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار از جمله شهدای انقلاب اسلامی ایران است که نقش بسزایی در روشنگری علیه رژیم طاغوت در کشور داشت.

حجت الاسلام نوری خاطر‌نشان کرد: هدف از برگزاری این‌گونه یادواره‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاقی دوباره با آن عزیزان است تا با شناسایی آنان در جهت تکریم و بزرگداشت آنان تلاش بیشتری انجام شود.

وی در ادامه افزود: آنچه در شرایط کنونی از جمله دغدغه‌های جامعه است فراموشی برخی از ارزش‌ها است که باید با برگزاری چنین یادواره‌هایی در پاسداشت ارزش‌ها و استحکام بخشی به اعتقادات تلاش کنیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پاسداری از دستاوردهای شهدای روحانی، تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس، آشنا‌سازی نسل جوان از حماسه آفرینی‌های این قشر، مقابله با تهاجم فرهنگی، تکریم خانواده‌های شهدای روحانی و تجلیل از روحانیان رزمنده از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری یادواره شهدای روحانی است.

وی، برگزاری نمایشگاه وصایا و آثار به جا مانده از شهدای روحانی و برنامه های فرهنگی را از برنامه‌های جنبی این یادواره اعلام کرد./950/پ202/س

ارسال نظرات