۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۹۸۰۶۵
ادامه روند مبارزه با اسلام در سرزمین های اشغالی؛

صهیونیست ها از صدای اذان هم نگذشتند

خبرگزاری رسا ـ مفتی اعظم قدس و فلسطین نسبت به نقشه شوم رژیم صهیونیستی برای در اختیار درآوردن صدای اذان مسجدهای شهر قدس هشدار داد.
بيت المقدس، قدس، مسجدالاقصي
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد حسین، خطیب مسجدالاقصی و مفتی اعظم قدس و سرزمین فلسطین، روز گذشته نسبت به نقشه شوم رژیم صهیونیستی برای کنترل صدای اذان مسجدهای بیت المقدس هشدار داد.

به گزارش سازمان های امنیتی اسراییل، کاپتان جرج، مشاور امور عربی وابسته به پلیس قدس اشغالی، اخیرا در اقدامی تازه علیه پخش صدای اذان در مساجد بیت المقدس برای جلب رضایت یهودیان شهرک نشین صهیونیستی، دستور کم کردن صدای اذان صادر کرده است.

این اقدام به بهانه مورد آزار و اذیت قرار گرفتن شهرک نشین های یهودی به سبب صدای بلند اذان صورت می گیرد و پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دنبال فراهم آوردن امکانات فنی لازم برای کنترل کردن صدای اذان اردوگاه شعفاط واقع در شمال و منطقه راس خمیس در مرکز بیت المقدس شهر اشغالی قدس است.

شیخ محمدحسین این اقدامات پلیس اسراییل برای در اختیار گرفتن صدای اذان در مساجد شهر قدس را در راستای نقشه های شوم سران صهیونیستی برای سلطه یافتن بر شهر قدس و مسجداالاقصی ارزیابی کرد.

گفتنی است که تشکیلات خودگردان فلسطین به رهبری ابومازن هم چندی پیش پخش اذان در شهرک های کرانه باختری را ممنوع اعلام کرد./981/گ
ارسال نظرات