۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۹۸۰۷۵
با حضور مسؤولان و شخصیت های حوزوی؛

مراسم معارفه مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه خواهران با حضور مسؤولان و شخیت های برجسته حوزوی در قم برگزار و حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی رسما به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.
حجت الاسلام و المسلمين محمودرضا جمشيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه خواهران، با حضور مسؤولان و شخیت های برجسته حوزوی در قم برگزار و ضمن تجلیل از خدمات و تلاش های آیت الله شرعی، حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.

در این مراسم که ظهر روز یک شنبه برگزار شد، آیت الله محمد یزدی، رییس شورای عالی حوزه های علمیه، آیت الله مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، آیت الله حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین، حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان برخی از بیوت مراجع، معاونان حوزه های علمیه و دیگر شخصیت ها و مسؤولان حوزوی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش در این مراسم از خدمات خالصانه آیت الله شرعی که البته به دلیل کسالت در این مراسم حضور نداشت تجلیل و حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی به عنوان مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران رسما معرفی شد.

آیت الله یزدی در این مراسم با قدردانی از خدمات و تلاش های آیت الله شرعی تصریح کرد: ایشان فردی دلسوز و پرکار بودند و با دقت تمام امور و کارها را انجام می دادند و ما امیدواریم خداوند به ایشان سلامتی کامل عطا کند.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت و جایگاه زنان در انقلاب اسلامی، از نگاه ابزاری غرب به زن انتقاد کرد و گفت: گسترش و توسعه حوزه های علمیه خوهران در انقلاب اسلامی و حضور خواهران در راستای تحصیل علوم دینی بسیار چشمگیر است.
مدیر جدید حوزه های علیمه خواهران نیز از خدمات و تلاش های آیت الله شرعی قدردانی کرد و پیشرفت و تعالی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوهران را مرهون تلاش های خالصانه و مجدانه وی دانست.

گفتنی است در پایان این مراسم حکم حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی به عنوان مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران از سوی آیت الله محمد یزدی رییس شورای عالی حوزه های علمیه به وی اعطا و از تلاش ها و خدمات آیت الله شرعی تجلیل شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات