۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۹۸۰۹۶

اعزام 180 طلبه آذربایجانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ 180 طلبه و روحانی بسیجی از حوزه های علمیه آذربایجان شرقی برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.
شهداي روحاني
حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سال نو، 180 طلبه و روحانی بسیجی از مدارس علمیه سراسر استان آذربایجان شرقی برای بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس عازم جنوب کشور خواهند شد.

وی با بیان این‌که خواهران بسیجی طلبه نیز جزء کاروان اعزامی خواهند بود، تصریح کرد: طلاب اعزامی ضمن بازدید ازمناطق مختلف عملیاتی در جنگ تحمیلی، در جلسات مختلف معرفتی، اخلاقی و عقیدتی شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام سرایی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه شهدای روحانیت در تبریز خاطر‌نشان کرد: این نمایشگاه که در تالار مفاخر پارک طوبی برپا شده، خوشبختانه با استقبال بسیار خوب شهروندان تبریزی روبه‌رو است.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایان شرقی با تقدیر از همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در برپایی این نمایشگاه گفت: متأسفانه نهادهای فرهنگی و دینی متولی امور روحانیت کمترین همکاری را با سازمان بسیج طلاب استان در برپایی این نمایشگاه داشته اند.

وی همچنین با اشاره به برگزای نخستین جشنواره ادبی طلاب آذربایجان شرقی گفت: این جشنواره که برای نخستین‌بار در استان برگزار شد، بازخورد فرهنگی خوبی در پی داشت، به گونه‌ای که تعدادی از طلاب صاحب قلم شناسایی و حمایت خواهند شد./935/پ202/س
ارسال نظرات