۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۹۸۱۱۶
استاندار مازندران:

نهادینه کردن فرهنگ مهدویت در جامعه ضروری است

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران، دلیل خلقت زمین را وجود قا ئم آل محمد(عج) دانست و‌ ‌گفت: در ‌دوره حاضر مقام معظم رهبری در نقش‌محوری مهدی یاور هستند.
استاندار مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سیدعلی اکبرطاهایی،استاندار مازندران، روز گذشته در همایش مهرتابان که به مناسبت سالروز‌آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج) در ساری برگزار شد با اشاره به این‌که در سال های اخیر اقدامات خوبی برای‌آشنایی نسل جوان با امام زمان (عج) آغاز شده است تصریح گفت: ‌باید نمونه هایی از راه حقیقی آشنایی با امام عصر(عج) را به جوانان معرفی کرد تا به دنبال نمونه های کاذب نروند.

وی نسبت به برگزاری این گونه همایش ها که کمک می کند تا امام زمان خود را بشناسیم تاکید کرد و ‌افزود: همه بشریت به ‌امام زمان(عج) به عنوان یک انسان کامل نیازمند هستند.

طاهایی، دلیل خلقت زمین را وجود قائم آل محمد(عج) دانست و‌ ‌گفت: در ‌دوره حاضر مقام معظم رهبری در نقش‌محوری مهدی یاور هستند.

استاندار مازندران تصریح کرد: از ویژگی های منتظران، استقامت در دین، پارسایی و اخلاق مداری است.

طاهایی افزود: یکی از نیازهای اساسی در دوران انقلاب اسلامی به ویژه برای دولت مردان آشنایی با مسوولیت های‌دوران غیبت امام زمان است.

وی، ایجاد وفاق بین امت ها، عمل به سیره پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) از اولویت های کار مسؤولیت امر دانست و افزود: امروز یاران مهدی موعود(عج) ملزم به داشتن و‌‌‌ فراگیری علم و‌ دانایی در کنار صداقت و پاکدامنی هستند و برای رسیدن به آن اهتمام جدی دارند.

استاندار مازندران با اشاره به این‌که خداپرستان باید با هم رفیق باشند تصریح کرد: در بهشت این رفاقت ها جلوه گر می شود و شرط آن، این است که در دنیا در مسیر خداپرستی با هم رفاقت کنیم تا در رفتارمان جلوه گر باشد.

وی با بیان این‌که عنصر رفاقت و همدلی، موجب پیروزی انقلاب شد گفت: امام در سخنان خود و وصیت نامه خویش تاکید برهمه با هم دارند که معنای این واژه، همان رفاقت است.

طاهایی با اشاره به این‌که همه برای ظهور امام زمان (عج) آماده می شویم خاطرنشان کرد: با پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپردن حکومت به صاحب اصلی آن برای ظهور منجی، زمینه را آماده می کنیم./950/پ202/ص

ارسال نظرات