۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۹۸۱۳۵
استاد حوزه علمیه قم:

جریان مهدویت از حدود خاورمیانه فراتر رفته است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم، اظهار داشت: جریان مهدویت یک جریان فرامرزی است و امروزه همه به این باور رسیده‌اند که این یک وعده الهی است.
حجت الاسلام و المسلمين طبسي، استاد حوزه علميه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین نجم الدین طبسی، استاد حوزه علمیه قم، شب گذشته در جمع مردم اهواز، اظهار داشت: جریان مهدویت یک جریان فرامرزی است و امروزه همه به این باور رسیده‌اند که این یک وعده الهی است.

وی با بیان این که امروز مهم‌ترین وظیفه توجه و بهره‌گیری از خصوصیت‌ها و برجستگی‌های امام خمینی(ره) است اظهار داشت: توجه به مدیریت ممتاز و برجسته و نیز شهامت و استواری در برابر دشمنان از دیگر خصوصیت‌های امام راحل است که باید مورد توجه ما باشد.

این استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز ژست مخالفت در برابر آمریکا باعث شکسته شدن ابهت آمریکا شده است؛ این جهت‌گیری کشورهای اسلامی مانند تونس و مصر در برابر آمریکا اروپا و رژیم صهیونیستی به دلیل تاثیر از فضای سیاسی و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین طبسی خاطرنشان کرد: بدون شک بصیرت داشتن و انتخاب مسیر صحیح در مبارزه با مستکبران امری ضروری است؛ ملت ایران اسلامی در با تبعیت از ولایت فقیه و آرمان های مقدس حضرت امام خمینی (ره) 32 سال است که در برابر مستکبران قد علم کرده و شجاعانه ایستاده است و نگذاشته کوچکترین تجاوزی به میهن اسلامی شود.

وی به جوانان و نوجوانان توصیه کرد: رعایت حجاب از مهم‌ترین مسایل روز جامعه است و نیز جوانان باید خودباوری داشته باشند؛ احساس مسئولیت بیشتری در کارها داشته باشند و شکست نباید در نسل جوان ما مفهومی داشته باشد؛ همه چشم‌ها به تحولات منطقه و خاورمیانه است که با یاری خداوند و هدایت انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی در خدمت جامعه مهدویت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین طبسی، با بیان این که روحانیان در برابر پاسخ به شبهات مهدویت رسالت سنگینی دارند، اظهار داشت: روحانیان و طلاب با شیوه های نوین و زبانی ساده به شبهات مردم به ویژه نسل جوان پاسخ دهند./945/پ202/ص
ارسال نظرات