۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۹۸۳۳۶
در تجمع طلاب مدرسه فیضیه؛

انتقاد شدید طلاب و فضلای حوزه علمیه از سکوت هاشمی در برابر فتنه

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراض آمیز طلاب و فضلای حوزه علمیه قم صبح امروز با سخنرانی آیت الله خاتمی در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.
تجمع باشکوه طلاب عليه فتنه‌گران در مدرسه فيضيه قم



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم امروز با تعطیل کردن دروس خود و تجمع در مدرسه علمیه فیضیه قم، اغتشاش فتنه‌گران در روز 25 بهمن ماه را محکوم و خواستار محاکمه سران فتنه شدند.

براساس این گزارش، طلاب در این تجمع پرشکوه با شعارهای « مرگ بر موسوی و کروبی»، «لعن علی عدوک یا حسین، خاتمی و کروبی و میرحسین»، «موسوی و کروبی اعدام باید گردند»، «کروبی منافق خلع لباس گردد»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، « هاشمی حیا کن مصلحت رو رها کن»، «ریاست خبرگان جای منافقین نیست» و دیگر شعارهای حماسی تنفر خود را از وابستگی سران فتنه به آمریکا و اسراییل نشان دادند.

مراجع تقلید نیز امروز در اعتراض به اقدام ننگین اصحاب فتنه، دروس خارج خود را تعطیل کردند.

آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه تهران در این مراسم با محارب خواندن سران فتنه گفت: مسؤولان بدانند که مردم در برخورد با فتنه گران پشتیبان آنها خواهند بود.

وی خواستار لغو امتیاز فعالیت مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین به عنوان حمایت‌گران و عقبه فتنه شد و گفت: اکنون بهترین فرصت برای کسانی است که تاکنون سکوت کرده‌اند تا سکوت خود را بشکنند و مرزبندی خود را با فتنه گران و سران فتنه روشن کنند.

در پایان این تجمع قطعنامه‌ای در محکومیت اقدامات خیانتکارانه سران فتنه و فتنه‌گران قرائت شد و از مسؤولان قضایی خواسته شد تا وظیفه قانونی خود را در برابر فتنه‌گری‌های موسوی و کروبی انجام دهند.

همچنین در این قطعنامه از آقای هاشمی خواسته شد تا سکوت خود را بشکند و دربرابر خیانت‌های فتنه‌گران و سران فتنه موضع‌گیری کند./924/پ202/ع

ارسال نظرات