۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۹۸۳۶۵
مدرسه علمیه امام صادق گرگان:

مجازات سران فتنه کمترین خواست ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران در 25 بهمن، خواستار محاکمه سران فتنه شد.
سران فتنه
به گزارش خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران در 25 بهمن، خواستار محاکمه سران فتنه شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر فتنه گران مزدور از حلم و صبر نظام مقدس جمهوری اسلامی سوء استفاده کردند و به بهانه حمایت از مردم مصر ! دست به آشوب زدند.

این بیانیه می افزاید: چقدر مضحک است که پس از راهپیمایی ده میلیونی ملت بزرگ ایران در روز 22 بهمن که در آن، مردم شریف و انقلابیمان ضمن حمایت از نظام و ولایت فقیه، حمایت قاطع خود را از قیام مردم مصر اعلام کردند، عده ای مزدور که در نهایت زبونی و انزوا قرار گرفته اند و در طول یک سال و نیم گذشته مورد حمایت آمریکا و اسرائیل و منافقین بوده اند، حال طرفدار ملت مصر شده اند!

در ادامه بیانیه مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان آمده است: این در حالی است که ملت مصر قیام خود را مقدمه آزادی ملت فلسطین می دانند و حسنی نامبارک را به خاطر مزدوری آمریکا و اسرائیل برکنار کردند!

فتنه گرانی که شعار «نه غزه، نه لبنان» را سال گذشته سردادند چگونه می توانند به این تناقض پاسخ بدهند؟!

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما ضمن اعلام انزجار از همه فتنه گران کشوری و استانی، از مسؤولان امر خصوصاً قوه قضائیه می خواهیم با دستگیری سران فتنه، هرچه زودتر آنها را به اشد مجازات برسانند./950/د102/ص
ارسال نظرات