۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۹۸۳۷۰
آیت‌الله نوری همدانی:

فتنه و آشوب 25 بهمن خیانت بزرگ به نظام اسلامی بود/ ما موظف به مقابله با فتنه گران هستیم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با محکوم کردن فتنه گری فتنه گران در 25 بهمن، این جریان را خیانت به نظام مقدس اسلامی دانست و تاکید کرد: ما موظف به مقابله با فتنه گران هستیم.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر چهارشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم، با ابراز تاسف از حوادث اخیر در کشور، اقدامات فتنه گران را محکوم کرد.

وی اظهار داشت: راهپیمایی 25 بهمن یک دروغ بود و منافقان و فتنه گران با ایجاد این فتنه، جنایت و خیانت بزرگی به کشور کردند و به دشمنان نظام چراغ سبز نشان دادند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: منافقان عامل اصلی این فتنه بودند و ما وظیفه داریم با آنها مقابله کنیم و آنها را سر جایشان بنشانیم.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای مبارزه با اسلام و انقلاب اسلامی، حراست و پاسداری از این نظام الهی و ولایی را وظیفه و رسالتی همگانی توصیف کرد و گفت: همه ما موظف هستیم دین خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های والای آن ادا کنیم.

وی با بیان اینکه منافقان و دشمنان همواره از انقلاب اسلامی کینه به دل داشته و دارند، تاکید کرد: اینها سعی شان این است که نظام اسلامی را تضعیف و در صورت امکان سرنگون کنند که البته خوشبختانه با بصیرت و هوشیاری ملت به جایی نرسیده و نخواهند رسید.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی، حضور مردم در صحنه را عاملی مهم در صیانت و پاسداری از نظام اسلامی ارزیابی کرد و ابراز داشت: دشمنان در صحنه های مختلف حضور و وفاداری خود را به نظام اسلامی، امام و رهبری و ارزش های دینی نشان داده و می دهند.

این مرجع تقلید، نهم دی ماه سال گذشته و 22 بهمن را نمونه ای از بصیرت ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران در این روزها با حضور خروشان خود در صحنه فتنه گران را به عقب زده و آنها را منکوب و منفور کردند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات