۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۹۸۳۹۷
معاون امور حوزه علمیه آذربایجان غربی:

کروبی لیاقت پوشیدن لباس روحانیت را ندارد

خبرگزاری رسا ـ معاون امور حوزه علمیه آذربایجان غربی خطاب به کروبی گفت: عبا و عمامه ای که از حوزه علمیه غصب کرده ای را باز پس بده چراکه ما تو را به عنوان روحانی نمی شناسیم بلکه نوکر و دست نشانده آمریکا هستی.
كروبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون امور حوزه علمیه آذربایجان غربی صبح امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون حوزه های علمیه ارومیه نسبت به اغتشاشات فتنه گران در بیست و پنجم بهمن سالجاری افزود: طلاب، علماء و روحانیون هرگز تحمل نمی کنند که عده ای آشوب گر و نوکر آمریکا از ملت برای اعتراض و تظاهرات علیه نظام جمهوری اسلامی دعوت کنند.

وی اذعان داشت: عده ای که از لندن مردم را برای حمایت از ملت مصر به خیابانها می خوانند بدانند که با به آتش کشیدن تعدادی سطل آشغال کاری از پیش نخواهند برد چراکه ملت ایران با بصیرت و هوشیاری پاسخ انها را خواهند داد.

حجت الاسلام مقدم بیان کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران پاسخ فتنه گران را در 9 دی سال گذشته داده بودند اما به ظاهر این افراد سر عقل نیامده اند و نمی خواهند دست از فتنه گری و نوکری سران غرب و استکبار بردارند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه یک عده جوان بی ادعا و دانشجو چه گناهی کرده اند که باید در خیابان خونشان ریخته شود، اظهار داشت: موسوی و کروبی باید به جرم قتل، توهین به انقلاب، نظام و ارزش های دینی و محاربه بودن که «الفتنه اشد من القتل» محاکمه و اعدام شوند.

وی با بیان اینکه مردم دیگر صبر ندارند، تاکید کرد: دستگاه قضایی هر چه سریع تر و به صورت مقتدرانه سران فتنه را به اشد مجازات محکوم کند.

**کروبی لیاقت لباس روحانیت را ندارد

معاون امور حوزه علمیه آذربایجان غربی خطاب به کروبی گفت: عبا و عمامه ای که از حوزه علمیه غصب کرده ای را باز پس بده چراکه ما تو را به عنوان روحانی نمی شناسیم بلکه نوکر و دست نشانده آمریکا هستی.

حجت الاسلام مقدم در ادامه به مشخص نبودن مواضع برخی از خواص کشور اشاره و تصریح کرد: افرادی که خود را از خواص جامعه می پندارند تا کی می خواهند در مقابل این حوادث سکوت اختیار کرده و موضع خود را مشخص نکرده و آن را مصلحت اندیشی تلقی کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: مجلس خبرگان رهبری در اجلاس آینده برای انتخابات هیئت رئیسه فردی را برای ریاست برگزیند که از سران فتنه حمایت نکرده و پشتیبان ولایت فقیه باشد.

خاورمیانه اسلامی در حال شکل گیری است

حجت الاسلام مقدم همچنین با اشاره به سخنان اخیر کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد: بر اساس اظهارات خانم کلینتون انقلابی در منطقه الگو قرار نگرفته است این درحالی است که امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان سرآمد کشورهای جهان اسلام در بین ملتهای آزادی خواه و عدالت طلب الگو شدهاست.

وی قیام مردم مصر، یمن، تونس و کشورهای آمریکای جنوبی نشات گرفته را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران خواند و یادآور شد: خاورمیانه اسلامی در حال شکل گیری است چراکه موج بیداری ملتها در عالم فراگیر شده است.

گفتنی است، در این تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون حوزه های علمیه ارومیه با سر دادن شعارهایی کوبنده و انقلابی خواستار اشد مجازات سران فتنه شدند و حمایت خود را از ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند./936/پ201/ص
ارسال نظرات