۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۹۸۴۷۹
در قالب همایش آیین تجلیل از زنده‌نامان تبریز؛

مراسم تجلیل از آیات سبحانی و ملکوتی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از مقام علمی و فقهی حضرت آیت الله جعفر سبحانی و آیت الله مسلم ملکوتی‌ در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
آيت الله سبحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، شهرام دبیری، رییس شورای شهر تبریز، امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از زنده‌نامان تبریز اظهار داشت: 31 شخصیت برجسته تبریز در حوزه‌های مختلف در این همایش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی خاطر‌نشان کرد: بنا بر تصمیم کمیته برگزاری این همایش، قرار بر این شد تا تقدیر از زنده نامان حوزه دین و تشیع در مراسم جداگانه و ویژه ای در شهر مقدس قم صورت گیرد.

دبیری ادامه داد: حضرت آیت الله جعفر سبحانی و آیت الله مسلم ملکوتی‌ به عنوان دو عالم و فقیه وارسته و تنی چند از دیگر علمای تبریزی مقیم قم در آن مراسم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر تکریم مقام علمی و فقهی علمای آذربایجان گفت: در آینده نزدیک هیئتی برای فراهم کردن مقدمات آن مراسم عازم شهر مقدس قم خواهند شد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: طی مراسم تجلیل از زنده نامان تبریز که یکم اسفند برای دومین بار برگزار می شود، از مقام شهید آیت الله قاضی طباطبایی و همچنین حجت الاسلام و المسلمین بنابی تقدیر به عمل می آید.

وی ادامه داد: در این همایش که به مناسبت گرامی‌داشت قیام تاریخی 29 بهمن تبریز برگزار می شود، از ایثارگران آن نهضت انقلابی و اسلامی نیز تجلیل به‌عمل خواهد آمد./935/پ202/س
ارسال نظرات