۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۹۸۴۸۴
آیت‌الله نوری همدانی:

سران فتنه در بین مردم منفور و دست شان از همه جا کوتاه شده است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با بیان اینکه دست سران فتنه از همه جا کوتاه شده و آنها بیش از پیش در بین جامعه و مردم منفور شده اند، تاکید کرد: ملت ایران راه خود را پیدا کرده و با تمام وجود از انقلاب اسلامی و آرمان های والای آن حراست می کند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی روز پنج شنبه، در دیدار اقشار مختلف مردم، با محکوم کردن اقدامات سران فتنه، به بررسی حوادث اخیر در کشور پرداخت و گفت: دست‌هایی که با چنگ زدن به فتنه ابراز وجود می‌کنند، ناچیز و انگشت شمارند و سران فتنه نیز دست شان از همه جا کوتاه شده است.

وی حضور ملت در صحنه های مختلف و تبعیت از رهبری را عامل برون رفت از فتنه ها دانست و تاکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب فتنه های زیادی در کشور ایجاد شد اما عوامل فوق سبب ناکامی دشمنان و فتنه گران شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی رضایت دارند و از آن حراست می کنند، ابراز داشت: پیشرفت های شگرفی که ملت ایران در این سی سال به دست آورده بسیار فراگیر است و فتنه گران نخواهند توانست با اقداماتی صفوف ملت را از هم جدا کنند.

وی با بیان اینکه سران فتنه جایگاهی در کشور ندارند، گفت: سران فتنه دستشان از همه جا کوتاه شده و با این اعمال ضد انسانی و به شهادت رساندن مردم تنها خود را نزد مردم منزوی‌تر و منفور‌تر می‌کنند.

مدرس برجسته حوزه علمیه قم بیان داشت: امروز ملت ایران راه با عزت خود را پیدا کرده و با قدرت این راه را ادامه می دهد و از آرمان های انقلاب حراست می کند.

این مرجع تقلید همچنین با اشاره به تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه، بیداری ملت های مسلمان را نمونه ای از برکات فراوان انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: قیام مردم مصر و تونس و کشورهایی از جمله لیبی، اردن، یمن و بحرین برگرفته از انقلاب عظیم ملت ایران است.

حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با در هم شکستن هیمنه استکبار جهانی، منافع نامشروع آنها را به خطر انداخته و محرومان جهان را بیدار کرده است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات