۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۹۸۴۹۳
رییس سازمان بازرسی کشور:

قدرت نرم ایران اسلامی جهانی شده است

خبرگزاری رسا ـ ریس سازمان بازرسی، با اشاره به پیشرفت های همه جانبه ایران اسلامی، اظهار داشت: اکنون که نظام جمهوری اسلامی ایران، با قدرت نرم به قدرت جهانی تبدیل شده است، امروز ملت نیازمند آن است که بر قدرت خود همراه با بصیرت و ولایت بیفزاید.
مصطفي پور محمدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کشور، صبح امروز در نخستین یادواره شهدای روحانی مسجدسلیمان، اظهار داشت: هیچ انسان آشنا به مسائل سیاسی و جهانی نمی‌تواند از این تحولات بزرگ چشم‌پوشی کند از این رو همه نگاه‌ها به جمهوری اسلامی ایران معطوف شده است.

این عضو هیأت موسس حوزه علمیه مسجدسلیمان، با اشاره به این که انقلاب اسلامی تاریخ ساز دوران بوده است، افزود: همانگونه که در تونس و مصر شاهد پژواک و بازتابی از آنچه ملت ما در انقلاب اسلامی انجام دادند، بودیم و بی‌شک انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین حادثه قرن معاصر است و در آن چشم‌انداز، حادثه‌ای تکرار ناشدنی است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به سراسیمگی دشمن در این اواخر تصریح کرد: با وجود کینه این دولت‌ها نسبت به ایران اسلامی، ملت شاهد اعتراف آنان بدوه است، در این زمینه که می‌گفتند این صدا، صدای آشنای انقلاب اسلامی ایران و همان فریاد بلندی است که ایران در دفاع از انقلاب اسلامی دارد، با وجود این مسایل، طبیعی است که همه حساسیت‌ها و دغدغه‌ها متوجه ملت ایران باشد.

حجت الاسلام پورمحمدی، با یادآوری اینکه همه ذهن‌های دستگاه‌های تبلیغی و ترویجی متوجه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: وزیر خارجه آمریکا تمام کارهای خود را متوجه پاسخ دادن به این موضوع کرده است که حوادث اخیر مصر و تونس سرنخی از انقلاب اسلامی ایران است.

این مقام مسؤول، با اشاره به تلاش‌های دشمنان و توسل آنها به روش‌های مختلف برای همراه کردن مردم با خودشان‌ تصریح کرد: اینکه افرادی در جامعه ما برای سرنوشت امت تصمیم بگیرند هرگز اتفاق نخواهد افتاد؛ دشمن هم می‌داند که ایران اسلامی مخاطرات بسیار ویرانگری را در این سال‌ها تحمل کرده و آنها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند به خواسته‌های شوم و مذبوحانه خود دست یابند.

رییس سازمان بازرسی کشور، در ادامه سخنان خود، تاکید کرد: اکنون که نظام جمهوری اسلامی ایران، با قدرت نرم به قدرت جهانی تبدیل شده است، امروز ملت نیازمند آن است که بر قدرت خود همراه با بصیرت و ولایت بیفزاید.

عضو هیأت موسس با اشاره به نقش حوزه علمیه در پیشرفت های شهرستان مسجدسلیمان ابراز داشت: بنیاد رفیعی از تمدن، آزادیخواهی‌، حیات طیبه انسانی و عزت را در حوزه علمیه مسجدسلیمان شاهدیم و امید است، که روز به روز شاهد توسعه و پربار‌تر شدن آن باشیم./945/پ202/ص
ارسال نظرات