۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۹۸۵۲۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

محاکمه و اشد مجازات سران فتنه خواست عمومی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که صبر ملت ایران در برابر فتنه گران به سرآمده است، گفت: محاکمه و اشد مجازات سران فتنه خواست عمومی ملت ایران اسلامی است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در تجمع اعتراض آمیز مردم قائمشهر با محکوم کردن فتنه 25 بهمن، گفت: تحرکات ضد انقلابی فتنه گران در بیست و پنج بهمن عمق کینه توزی سران فتنه نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کرد.

وی با بیان این که سران فتنه دیگر هیچ جایگاهی نزد مردم ندارند، افزود: 25 بهمن امسال آخرین نفس های جریان فتنه بود.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که جرم سران فتنه کاملاً مشهود است، برخورد قاطع و قانونی با این افراد را ضرروی خواند و بیان داشت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی خواهان محاکمه علنی سران فتنه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که سران فتنه با اقداماتشان هر روز جرم خود را سنگین ترمی کنند، ادامه داد: حرکت های فتنه گران دیگر هیچ سودی به حال آنها ندارد، چون ملت ایران هوشیار تر از گذشته با هرگونه تحرک عناصر ضد انقلاب مقابله خواهند کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که سران فتنه با فتنه انگیزی های که درطول یک سال اخیر داشتند خود را نزد ملت ایران بی آبرو و بی حیثیت کردند، خاطرنشان کرد: سران فتنه در میان خشم ملت ایران نابود شده اند.

وی با تأکید براین که صبر ملت ایران در برابر فتنه گران به سرآمده است، گفت: محاکمه و اشد مجازات سران فتنه خواست عمومی ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی، سران فتنه را مهره های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و افزود: این افراد با اقدامات یک سال اخیر خود بیشترین ضربه را به نظام اسلامی وارد کردند و جرمشان کاملاً مشهود است.

امام جمعه قائمشهر در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که قوه قضائیه باید در این برهه از زمان نقش تاریخی خود را در برابر سران فتنه ایفا کند، تأکید کرد: محاکمه سران فتنه باید به صورت کاملاً علنی برگزار شود./950/پ202/ص
ارسال نظرات