۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۹۸۶۱۷
استاد حوزه علمیه خوزستان:

آفتاب انقلاب اسلامی ایران روشنی بخش جهان شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه خوزستان، نابودی مستکبران به دست سربازان مجاهد در راه حق را نزدیک دانست و اظهار داشت: خوشبختانه با گسترش آرمان های انقلاب اسلامی، تحولی شگرف در جهان بوجود آمد.
انقلاب اسلامي ايران
حجت الاسلام محمد افضلی، استاد حوزه علمیه اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که آفتاب انقلاب اسلامی ایران روشنی بخش همه کشورهای مسلمان شده، اظهار داشت: موقعیت جهانی به طوری شده که آفتاب انقلاب اسلامی ایران از طلوع فجر به طلوع کامل نزدیک شده و روشنی بخش کشورهای مسلمان شده است.

استاد حوزه علمیه اهواز، با بیان این که دانشجویان نظام سرافراز اسلامی امروزه قله های رفیع موفقیت را پیموده اند، گفت: ما امروز شاهد دستیابی ایران به عرصه های گوناگون علمی هستیم؛ به طوری که دانشگاه های ایران تحولی بزرگ در صنعت علمی جهان بوجود آورد.

وی به انقلاب مردمی و اسلامی مصر و تونس اشاره کرد و اذعان داشت: مردم قهرمان و خداجوی مصر توانستند با الگوبرداری از قیام ملت ایران در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رژیم منحوس خود را براندازی کنند و فصلی جدید از انقلاب اسلامی را آغاز کنند.

حجت الاسلام افضلی، با بیان این که ایران به قدرت اول در خاورمیانه تبدیل شده، تصریح کرد: خوشبختانه با یاری خداوند متعال ایران جایگاه بسزایی در سطح منطقه پیدا کرده به طوری که کشورهای منطقه، ایران را به عنوان یکی از قدرت های برتر در جهان می شناسند.

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را ستودنی و چشم گیر دانست و اظهار داشت: مردم قهرمان و شهید پرور ایران به ویژه خوزستان، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان دادند که همواره در عرصه مقابله با دشمنان حاضر خواهند شده و اجازه نمی دهند که دولت های بیگانه به حریم کشورهای مستضعف حمله کنند و جان، مال و هستی آنها را به غارت ببرند.

استاد حوزه علمیه اهواز، دشمنان اسلام را در حال نابودی دانست و اظهار داشت: خوشبختانه روز به روز شاهد افول قدرت های استکباری و پیشرفت کشورهای اسلامی هستیم و انشاءالله تا چند روز آینده شاهد فروپاشی دولت های غربی خواهیم بود.

وی به قیام مردمی مصر اشاره کرد و اذعان داشت: مردم قرمان و خداجوی مصر با ایستادگی در برابر قدرت های ظالم و ستم شاهی کشور خود، توانستند رژیم منحوس را براندازری و فصل جدیدی از انقلاب آزادی بخش خود را آغاز کنند.

حجت الاسلام افضلی،جمهوریت و اسلام را دو رکن اساسی نظام مقدس ایران دانست و بیان داشت: این دو رکن هیچ گاه نباید از دیدیگر جدا شوند؛ چرا که آنها موجب یکپارچه شدن مردم با نظام می شود و هر گاه که برای مردم مشکلی بوجود بیاید نظام وارده عمل شده و اگر نظام به خطر افتد مردم باید وارد صحنه شوند و از نظام اسلامی دفاع کنند.

وی اسراییل را در حال نابودی و فروپاشی دانست و اظهار داشت: با آغاز انقلاب اسلامی ایران رعب و وحشتی ترس ناکی در دل مستکبران جای گرفت؛ از این رو تلاش کرده تا بتوانند به نظام اسلامی ایران ضربه وارد کنند، اما خوشبختانه با یاری خداوند متعال، ملت ایران شاهد گسترش آرمان های انقلاب اسلامی ایران در جهان و به طبع آن نابودی مستکبران و ایادی آنها هستند./945/ت303/ص
ارسال نظرات