۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۹۸۶۲۷
مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز:

تداوم انقلاب های اخیر کشورهای اسلامی در گرو رهبری شایسته است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز، اظهار کرد: انقلاب های اخیر کشورهای اسلامی که بدون داشتن رهبری و مدیریت انقلابی پا به عرصه حرکت گذاشتند، در قدم اول دچار زمین گیری انقلابی خواهند شد؛ از این رو به برای تداوم انقلاب خود نیاز به رهبری شایسته دارند.
پيروزي انقلاب مصر ديکتاتور مصر
حجت الاسلام امین ذوالفقاری، مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج (ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که به طور طبیعی هر قیام و انقلابی شامل یک سری اهداف، ابعاد و تئوری های مشخص است اذعان داشت: انقلاب هایی که بدون داشتن رهبری و مدیریت انقلابی پا به عرصه حرکت بگذارند، در قدم اول دچار زمینگیری انقلابی خواهند شد.

وی عنوان کرد: علما، روحانیان ونخبگان سیاسی با به دست گرفتن افسار انقلاب های اسلامی در خاورمیانه، با راهنمایی و بصیرت دهی مردم به سوی تشکیل نهضت الهی در سایه تشکیل حکومت های اسلامی در مصر و تونس نقش به سزایی را ایفا کردند.

مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز، ابراز داشت: انقلاب های مردم در خاورمیانه خورشید انوار احکام اجتماعی خداوند را از پشت ابر های طاغوت بیرون آورد و با قرار گرفتن در معرض نور خورشید سایه انقلاب الهی و مردمی را به مصر و تونس افکنده و بر کنده شدن ریشه حکومت های مستبد و طاغوتی شد.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران در سال 57 شمسی ثابت کرد، می توان در حکومتی خارج از سیطره استبداد و طاغوت زندگی کرد افزود: با الگو گرفتن از تئوری های انقلاب اسلامی در ایران می توان جهانی بدون طاغوت و به دور از نظام لیبرالیستی پایه گذاری کرد.

استاد حوزه علمیه اهواز، با بیان این که در جایی غیر از بسترهای پر شور و مردمی همه انقلاب ها محکوم به ماندن در گودال تئوری هستند خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) بعداز توکل بر قدرت لایزال الهی تمام امید و اعتمادش به توده های عظیم مردمی برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با یاد آوری این نکته که مساجد مبدأ حرکت های انقلابی و الهی در کشورهای مسلمان هستند بیان داشت: مساجد در ایران و کشور های اسلامی پایگاه های شروع نهضت ها و انقلاب های الهی به شمار می روند، که با پی ریزی تئوری ها در این اماکن مقدس، تبدیل به حرکت های انقلابی شده و با طوفان اسلام دشمنان را از میان بر می دارند.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان این که مردم نیرو های محرک تمام انقلاب های عصر های مختلف در دنیا بودند افزود: تئوری های یک انقلاب زمانی تبدیل به حرکت و شور بی نهایت مردمی می شود که در رأس آن رهبری دانا و حکیم وجود داشته باشد./945/پ202/ص
ارسال نظرات