۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۹۸۶۳۸
امام جمعه دزفول:

جای هیچگونه مماشاتی در برخورد با سران فتنه باقی نمانده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با محکوم کردن اغتشاشات 25 بهمن و اصرار سران فتنه در برپایی آشوب و کارشکنی در کشور گفت: دیگر جای هیچگونه مماشات یا چشم پوشی در برخورد با سران قتنه و اصحاب آنان باقی نمانده است.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با محکوم کردن اغتشاشات 25 بهمن و اصرار سران فتنه در برپایی آشوب و کارشکنی در کشور گفت: دیگر جای هیچگونه مماشات یا چشم پوشی در برخورد با سران قتنه و اصحاب آنان باقی نمانده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول، در ادامه سخنان خود، افزود: امروز برخورد با فتنه گران به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و لازم است که قوه قضاییه به شکل سریع ، قاطع و قانونی عوامل سرسپرده این جریان را محاکمه و مجازات کند.

وی با ابراز تأسف از ادامه روند کارشکنی فتنه گران و بروز وقایعی نظیر 25 بهمن تصریح کرد: دیگر کاسه صبر مردم از این گروه خود فروخته لبریز شده و چنین اوضاعی برای آنان قابل تحمل نیست.

امام جمعه دزفول در ادامه با برشمردن اهداف شوم اصحاب فتنه در به وجود آوردن قائله اخیر اظهار داشت: آنها سعی داشتند تا با خط گیری از استکبار شکست خورده از خیزش های مردمی جهان ، این تحرکات و رخداد مهمی همچون حماسه راهپیمایی با شکوه ملت ایران در 22 بهمن را در کام همگان تلخ کنند و به اصطلاح اقداماتی دشمن شاد کن انجام دهند. 

وی ابراز خرسندی رییس جمهوری آمریکا و سران رژیم صهیونیستی را از اقدام شوم عوامل فتنه در روز 25 بهمن دلیل روشن در اثبات این مهم عنوان کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، به خواست مردم برای برخورد قاطع با فتنه گران اشاره کرد و افزود: خواست ملت شریف ایران در مقابله با این جریان زشت، برخورد سریع و قاطع قوه قضائیه با فتنه گران است. این فتنه گران مزدوری دشمنان را کرده و مجری مقاصد آنان شده‌اند، بنابراین مجازات آنان بالاتر از مجازات جاسوسی است. 

وی به همزمانی این اغتشاش با بیداری اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: در روزی که دنیای اسلام بیدار شده و در مقابل استکبار و صهیونیستم برای حقوق خود به پا خواسته است، این حرکت در 25 بهمن روی می‌دهد که چیزی جز مرهم نهادن به دل دشمنان و امید دادن به آن‌ها نبود.

امام جمعه دزفول، در بخش دیگری از سخنان خود، به خیزش های مردمی در نقاط مختلف جهان نیز اشاره کرد و گفت: به حمدالله این خیزش های عدالت خواهانه روز به روز رو به گسترش است. 

وی تحرکات اخیر کشور بحرین را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: این کشور از پایگاه های مهم نظامی آمریکا محسوب می شود و تحرکات ضد حکومتی آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، همچنین با محکوم دانستن سرکوبی خیزش مردمی بحرین از سوی عوامل حکومتی این کشور اظهار داشت: تنها را پیروزی مردم بحرین و دیگر کشورها استقامت و پایداری است./945/ت303/ص
ارسال نظرات