۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۹۸۶۸۵
نماینده مردم بهشهر در مجلس:

خدمت به ‌آمریکا و رژیم صهیونیستی رویکرد فتنه‌گران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی با محکوم‌کردن فتنه 25 بهمن گفت: هدف فتنه‌گران از این گونه تحرکات نفاق‌آلود خوش‌خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
نماينده مردم بهشهر
احمدعلی مقیمی، نماینده مردم نکا، بهشهر و و گلوگاه در مجلس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم‌کردن فتنه 25 بهمن فتنه‌گران‌ گفت: حرکت بدون مجوز این گروه در روز 25 بهمن نشان داد که فتنه‌گران از موضع غلط خود عقب‌نشینی نکرده‌اند و در این راستا دولت و مجلس نیز سکوت را جایز ندانسته و آرامش را از این افراد سلب خواهند کرد.

وی بیان داشت: هر چه تعداد این فتنه‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها در کشور بیشتر شود فتنه‌گران شکست مفتضحانه‌تری‌‌ را متحمل می‌شوند و نمایندگان مجلس به عنوان فکر و زبان مردم با این افراد برخورد خواهند کرد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای دشمنان نظام قابل تحمل نبود و سعی کردند از طریق سران فتنه در تاریخ 25 بهمن با ایجاد اغتشاش و تجمع در تهران ضربه‌ای را به نظام اسلامی وارد کنند که با حضور مردم متدین این تجمعات برچیده شد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور مردم پس از 32 سال در روز 22 بهمن حماسه‌ای بی‌نظیر بود که همه دنیا را متحیر کرد.

مقیمی افزود: هرزمانی که پیروزی چشمگیری برای ملت ایران به دست می‌آید دشمنان نظام با پریشانی بسیج می‌شوند تا این موفقیت‌ها را کمرنگ کنند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در 22 بهمن امسال استکبار دو سیلی از مردم خورد که یکی با حضور گسترده آنها در صحنه و دیگری با گسترده شدن موج آگاهی در سطح امت اسلام بود.

مقیمی با بیان این که ملت‌های دیگر با الهام از انقلاب اسلامی خود را از زیر سلطه استکبار نجات داده‌اند، بیان داشت: آمریکا و رژیم صهیونستی از این مسأله دچار ترس و وحشت شدند و خواستند با ایجاد اغتشاش در ایران، نظام اسلامی را زیر سؤال ببرند که با آگاهی و بصیرت مردم، شکست خوردند.

وی با محکوم کردن فتنه ننگین 25 بهمن افزود: تحمل و صبر مردم دیگر به پایان رسیده است و قانون و شرع مقدس حکم می‌کند که دستگاه قضایی با عاملان و سران فتنه برخورد قاطعی انجام دهد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به اتفاقات مصر و تونس و کشورهای عربی و ایجاد تغییرات شگرف در خاورمیانه کشورهای استعمارگر به فکر برنامه‌ریزی‌های گسترده برای از بین‌بردن شکوه نظام اسلامی افتاده‌اند.

مقیمی افزود: اقدامات خرابکارانه از سوی افرادی که زیر دست دشمن تربیت شده‌اند در نظر مردم ایران جایگاهی ندارد و هدف دشمنان از انجام این‌گونه مسائل لطمه‌زدن به اصل نظام است که در این خصوص به موفقیتی دست نمی‌یابند./950/ت302/س
ارسال نظرات