۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۹۸۷۱۸
با سخنرانی رییس جامعه المصطفی؛

همایش مسؤولان تشکل های فرهنگی جامعه المصطفی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین اجلاس سراسری مسؤولان تشکل های فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اعرافی در قم برگزار شد.
همایش مسؤولان تشکل های فرهنگی جامعه المصطفی برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین اجلاس سراسری مسؤولان تشکل های فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه روز یک شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی رییس این مرکز و نهاد علمی در مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

در این اجلاس که با موضوع هم اندیشی فرهنگی، تربیتی، راهکارها، آسیب شناسی و پیشنهادات و به مدت سه روز از 29 اسفندماه در قم برگزار شد، مسؤولان و دست اندرکاران جامعه المصطفی و تشکل های فرهنگی این مرکز به بیان دیدگاه های خود پرداختند و همچنین کارگاه هایی تخصصی نیز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی رییس جامعه المصطفی العالمیه در این همایش با سودمند توصیف کردن فعالیت تشکل های فرهنگی جامعه المصطفی تصریح کرد: کارهای فرهنگی نیازمند نقشه راه است و باید مبتنی بر نیاز سنجی و آسیب شناسی باشد.

وی با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام، هفته وحدت را گرامی داشت و با بیان اینکه رمز عزت و اقتدار امت اسلام در وحدت و انسجام است، خاطرنشان کرد: هر امر و اقدامی که وحدت امت اسلام را مخدوش کند، خیانت به حساب می آید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و موج بیداری نشات گرفته از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: موج بیداری اسلامی باید زیر یک خیمه جمع شود و نباید پرچم برافراشته شده اسلام را به خاطر اختلافات درونی پائین بیاوریم.

در این مراسم همچنین شماری از طلاب و دانش آموختگان غیر ایرانی جامعه المصطفی با اشاره به اهمیت کار تشکل های فرهنگی، بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی را برای ارتقای سطح معرفتی جوامع مؤثر عنوان کردند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات