۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۹۸۷۸۴
در شب میلاد پیامبر(ص)؛

مراسم عمامه‌گذاری طلاب با حضور آیت‌الله جوادی آملی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ شماری از طلاب حوزه علمیه قم در شب میلاد حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) ملبس به لباس روحانیت شدند.
عمامه گذاري طلاب حوزه علميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با میلاد خجسته پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)، مراسم عمامه‌گذاری شماری از طلاب حوزه علمیه قم با حضور حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور خانواده‌های طلاب و روحانیان و در محل بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء قم برگزار شد، شماری از طلاب حوزه علمیه قم مراسم عمامه گذاری خود را در شب میلاد خاتم الانبیا(ص) با حضور حضرت آیت الله جوادی آملی جشن گرفتند.

حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در این مراسم ضمن، قرائت آیاتی از قرآن کریم، برای طلابی که ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند، آرزوی توفیق و عمل به انجام وظایف و ماموریت های طلبگی کرد.

این مدرس برجسته حوزه علمیه قم در ادامه میلاد پیامبر گرامی اسلام را تبریک گفت و اظهار داشت: شبی که وجود مبارک پیامبر(ص) و امام معصوم(ع) به دنیا می‌آیند با برکت‌های الهی همراه است، چون اینها همتای قرآن هستند.

وی با اشاره به جایگاه والای روحانیت تصریح کرد: لباس شریف روحانیت را در بر کردن یعنی روحانی در کنار سفره حضرت ولی عصر(عج) آمده و می‌خواهد بقیه‌الله شود.

این مفسر قرآن کریم تصریح کرد: ذات اقدس اله روزی رسان شاگردان امام زمان(عج) است، خدای سبحان این وعده را به ما داد که اگر درس بخوانیم و خودمان عمل و دیگران را هدایت کنیم، او روزی ما را تامین می‌کند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات