۰۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۹۸۷۹۳
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

انقلاب اسلامی زمینه ساز وحدت مسلمانان شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که امروز شاهد یک وحدت اسلامی در خاورمیانه هستیم، گفت: انقلاب اسلامی ایران سبب وحدت میان امت اسلام شده است.
هفته وحدت، اتحاد، وحدت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام قربانعلی قندهاری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، شب گذشته در همایش وحدت و بزرگداشت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مسجد نظرآباد شهرستان کردکوی، با اشاره به تأکید ویژه آیات الهی بر مسأله وحدت میان امت اسلامی گفت: همه علما و بزرگان دینی همواره بر وحدت و همدلی امت اسلامی تأکید داشتند.

وی، قرآن کریم را سند وحدت امت اسلامی عنوان کرد و افزود: همه ملت های مسلمان دنیا باید حول آموزه های قرآنی متحد شوند، چون حرکت در مسیر دستورات الهی این کتاب آسمانی ضامن اتحاد ناگسستنی مسلمانان است.

حجت الاسلام قندهاری با بیان این که وحدت امت اسلامی همه توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد، ادامه داد: تنها وحدت و برادری مسلمانان دنیا است که می تواند استکبار جهانی را از صفحه روزگار محو کند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز همه تلاش و سرمایه گذاری های غرب در جهت ایجاد اختلاف میان مسلمانان خلاصه شده است، ادامه داد: یکی از آن سیاست های استعماری مستکبران، تفرقه افکندن میان مسلمانان جهان و شکستن وحدت میان آنها است و این چیزی است که غربی ها به امیدوار هستند.

وی از امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان نماد وحدت میان مسلمانان دنیا یاد کرد و افزود: امام راحل با نامگذاری هفته وحدت زمینه تقویت وحدت میان امت اسلامی را فراهم کردند.

حجت الاسلام قندهاری در بخش دیگری از سخنان خود به خیزش مردمی در خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که این حرکت های مردمی برگرفته از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران سبب وحدت میان امت های اسلامی شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که امروز شاهد یک وحدت اسلامی در خاورمیانه هستیم ادامه داد: بیداری اسلامی که امروز در خاورمیانه شاهد هستیم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است./950/پ202/س
ارسال نظرات