۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۹۸۸۵۵

پانزدهمین شماره دوهفته نامه ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پانزدهمین شماره دوهفته نامه ندای طالبیه به همراه ویژه نامه دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری منتشر شد.
نداي طالبيه 15
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پانزدهمین شماره دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در تبریز منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

گزارشی از مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین فاضل گلپایگانی به عنوان استاد درس خارج حوزه علمیه تبریز، خبر راهپیمایی 29 بهمن تبریز، یادواره شهدای 29 بهمن، معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی طلاب آذربایجان شرقی، کتاب فرق و مذاهب اسلامی، گزارشی از طرح توسعه حوزه علمیه طالبیه، از جمله مهمترین اخبار این نشریه است.

همایش روحانیت و بصیرت در اهر، راه اندازی مرکز پاسخگویی به شبهات دینی در تبریز، دیدار معاون رئیس جمهور با آیت الله شبستری، احیای موقوفات حوزه علمیه طالبیه، راه اندازی بنیاد آیت فضل در تبریز، برگزاری آزمون شفاهی طلاب تبریز از طریق ویدئو کنفرانس و همچنین اخبار دیدارهای آیت الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب پانزدهمین شماره دوهفته نامه ندای طالبیه به شمار می رود.

بنا بر این گزارش، « بیداری اسلامی ایران و موانع آن در اندیشه امام خمینی(ره)» عنوان مقاله ای است که به قلم دکتر محمدحسن شیبانی فر در این شماره از دوهفته نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

همچنین ویژه نامه دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معطم انقلاب در آستانه قیام تاریخی 29 بهمن سال 56 به همراه پانزدهمین شماره ندای طالبیه منتشر شد.

گفتنی است، دوهفته نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/پ202/ص
ارسال نظرات