۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۹۸۹۱۱
آیت الله علوی گرگانی:

دوست و دشمن به پیشگامی و پرچمداری روحانیت در انقلاب اسلامی اذعان می کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، نقش روحانیت را در پیروزی، حفظ و تدوام انقلاب اسلامی بسیار برجسته دانست و تقدیم هزاران شهید در دفاع مقدس را مؤیدی بر این مدعا ارزیابی کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز چهارشنبه در دیدار مسؤولان ستاد برگزاری یادواره شهدای روحانی استان قم، روحانیان را از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی دانست.

وی با تاکید بر اینکه تقدیم هزاران شهید و ایثارگر در دفاع مقدس نشان دهنده جلوداری و پرچمداری روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: دشمنان نیز این جایگاه و موقعیت را درک کرده اند و می خواهند به روحانیت ضربه بزنند.

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: برخی ها می خواهند مردم را از روحانیت جدا کنند، اما باید بدانند مردم با روحانیت پیوند عمیقی دارند.

وی با بیان اینکه رووحانیت پرچمدار دین و انقلاب هستند، ابراز داشت: دوست و دشمن به پیشگامی و پرچمداری روحانیت در انقلاب اسلامی اذعان و اعتراف می کنند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: نقش روحانیت را در پیروزی، حفظ و تدوام انقلاب اسلامی نباید به هیچ وجه نادیده گرفت، همین طور از نقش برجسته و والای روحانیت در جنگ نرم و سخت نمی توان به سادگی گذشت.

آیت الله علوی گرگانی همچنین از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای روحانی استان قم قدردانی و توصیه هایی به آنان ارائه کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات