۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۹۸۹۳۷
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

ملت‌های آزاده ندای انقلاب اسلامی ایران را شنیده‌اند

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رییس جمهور گفت:حوادث هفته‌های گذشته در کشورهای مصر، تونس، بحرین، لیبی و دیگر کشورهای اسلامی نشان می‌دهد که ملت‌های آزاده به دنبال عدالت واقعی و اسلام ناب محمدی هستند.
حجت الاسلام ميرتاج الديني
حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: حوادث هفته‌های گذشته در کشورهای مصر، تونس، بحرین، لیبی و دیگر کشورهای اسلامی نشان می‌دهد که ملت‌های آزاده به دنبال عدالت واقعی و اسلام ناب محمدی هستند.

وی خاطر‌نشان کرد: شعار امروز ملت‌های انقلابی همان شعارهای ملت ایران در طول انقلاب است، امروز تمام مواضع غرب، استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل در منطقه به خطر افتاده است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان این‌که آمریکا از تحلیل و کنترل اوضاع منطقه عاجز مانده است، ادامه داد: بی تردید تحولات اخیر، خاورمیانه اسلامی را بر اساس منافع ملل مسلمان و ضد استکبار و غرب خواهد ساخت.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر این‌که ملت ایران گوش به فرمان ولایت با فتنه‌گران مقابله می کنند، تصریح کرد: موضع نظام اسلامی ایران در برابر تحولات منطقه همان موضع 32 سال گذشته است، نه تنها دولت بلکه ملت ایران حامی ملل مظلوم جهان هستند، ملت‌های آزاده جهان نیز امروز ندای ولایت و انقلاب اسلامی ایران را شنیده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه‌انگیزی 25 بهمن اظهار داشت: نظام اسلامی ایران، مردمی و بر مبانی اصول ولایی اداره می‌شود، دشمنان هنوز از درک جایگاه ولایت و ملت ظلم‌ستیز ایران غافل هستند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی ولایت مداری را رمز سعادت ملت ایران دانست و تصریح کرد: مردم آگاه و بصیر ایران با پیروی از ولی فقیه و با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب، سبب عزت و افتخار ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان شده‌اند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه با بیان این‌که دشمنان به دنبال تضعیف نقش ولایت هستند، گفت: تأثیرگذاری منویات حضرت آیت الله خامنه ای بر کسی پوشیده نیست، البته دشمنان نیز خود به این امر واقف بوده‌اند؛ از این رو به دنبال تضعیف و انحراف در باورهای دینی جوانان هستند./935/ت302/س
ارسال نظرات