۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۹۸۹۸۶
علامه نابلسی:

معمر قذافی با اعمال خشونت خونین علیه ملت لیبی به سرنگونی نزدیک تر شد

خبرگزاری رسا ـ علامه نابلسی دخالت جویی های آمریکا در امور داخلی لبنان را محکوم کرد و اعمال خشونت قذافی علیه ملت لیبی را موجب نزدیک تر شدن سرنگونی او دانست و از ملت لیبی خواست تا به روشن شدن مساله ربوده شدن امام موسی صدر کمک کنند.
شيخ عفيف نابلسي
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه شیخ عفیف نابلسی، مدیر حوزه امام صادق(ع) در شهر صیدا در جنوب لبنان، روز گذشته در مراسمی به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص)، دخالت جویی های آمریکا در امور داخلی لبنان را محکوم کرد و گفت: دولت آمریکا حق ندارد خواسته های خود را در تشکیل حکومت لبنان به ما دیکته کند و مقاومت لبنان نیازمند گواهی دولت آمریکا بر حسن عملکرد خود نیست.

وی با تاکید بر اینکه سرنگونی معمر قذافی، دیکتاتور لیبی پس از اعمال خشونت خونین علیه ملت خود، نزدیک تر شده است، گفت: قذافی چنان خشونت وحشیانه و بی شرمانه ای را علیه ملت خود به کارگرفته است که نشان دهد که حتی به بهای دریایی از خون از حکومت دست برنخواهد داشت.

علامه نابلسی با تاکید بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از ملت لیبی در این شرایط دشوار تا زمان سرنگونی رژیم حاکم در این کشور، افزود: دیکتاتور لیبی مسؤول بسیاری از جنایت ها، کشتارها و ترورها و آدم ربایی هاست به ویژه جنایت ربودن امام موسی صدر و دو همراهش.

وی در پایان ملت لیبی را به تلاش برای روشن ساختن سرنوشت امام موسی صدر و دو همراهش و کشف حقیقت در این خصوص فراخواند./981/گ
ارسال نظرات