۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۹۹۰۴۸
عضو هیأت رییسه مجلس:

دشمنان به دنبال بزرگ‌نمایی مشکلات کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: استکبار جهانی به دنبال بزرگ‌نمایی از کوچک‌ترین مسائل جاری کشور هستند.
محمدحسين فرهنگي، عضو هيئت رئيسه مجلس
محمدحسین فرهنگی، عضو هیأت رییسه و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: حوادث پس از انتخابات سال گذشته، با این‌که تلخی‌هایی به همراه داشت؛ اما عامل بزرگی برای کسب بصیرت دینی و ولایی مردم شد.

وی خاطر‌نشان کرد: فتنه 88 غربالی برای یاران اصیل و ولایت‌مداران واقعی نظام اسلامی بود، تاریخ انقلاب نشان داده سوابق و ادعای افراد ملاک حال فعلی آنان نیست، چنان‌که رهبر فرزانه انقلاب عنوان فصل الخطاب بر این مسأله تاکید داشته‌اند.

فرهنگی ادامه داد: فتنه‌گران در پروژه‌ای جدید به دنبال آشوب‌های متعدد به بهانه‌های مختلف البته با نتایج حداکثری و شدید هستند، کمیته بررسی ماهیت افراد ضدانقلاب در مجلس نیز در تحقیقات خود مشغول جمع‌ بندی موارد بررسی شده،‌ است.

عضو هیأت رییسه مجلس با بیان این‌که فتنه‌گران در‌ ماه‌های گذشته فرصت را برای بازگشت به آغوش نظام از دست دادند، افزود: ملت ایران با تأسی از قرآن و آموزه‌های اسلامی با دوستداران دین و ولایت، دست یاری فشرده و با دشمنان ولایت قاطع برخورد می‌کند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به حوادث 25 بهمن اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه که بعد از آن روز درصدد بزرگنمایی اتفاقات بودند، با هوشیاری آحاد ملت و همچنین نمایندگان مجلس روبه‌رو شدند و توطئه‌های خود را نقش برآب دیدند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این‌که استکبار جهانی به دنبال بزرگ‌نمایی از کوچک‌ترین مسائل جاری کشور هستند، اظهار داشت: مردم همواره باید با حضور در صحنه‌های انقلاب و ولایت‌مداری در عرصه‌های مختلف به دشمنان نظام اسلامی ثابت کنند که شعار همیشگی ملت «مرگ بر ضد ولایت فقیه» است./935/ت303/س
ارسال نظرات