۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۹۹۰۵۷
مدیر حوزه های علمیه خواهران:

طلاب خواهر پیشگامان عرصه حجاب و عفاف هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران، از طلاب خواهر به عنوان طلایه داران و پیشگامان فرهنگ حجاب و عفاف یاد کرد و توسعه مدارس علمیه خواهران را از اهداف استراتژیک نظام و حوزه دانست.
هفتمين اجلاسيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی، عصر پنج شنبه در هفتمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور، گفت: در حال حاضر بیش از 330 مدرسه خواهران در سراسر کشور داریم و سی هزار طلبه خواهر نیز مشغول فراگیری علوم دینی هستند و همچنین سی هزار نفر نیز فارغ التحصیل شده اند.

وی با بیان اینکه توسعه حوزه های علمیه خواهران از اهداف استراتژیک نظام و حوزه علمیه به حساب می آید، ابراز داشت: طلاب خواهر آمادگی دارند در عرصه های مختلف نقش آفرین باشند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران از طلاب خواهر به عنوان پیشگامان فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه یاد و خاطرنشان کرد: ما برای کار در عرصه بانوان نیاز به افرادی داریم که نماد و نمود فرهنگ حجاب و عفاف باشند و بهترین مکان برای تحقق این مهم حوزه های علمیه خواهران است.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی توجه به حوزه های علمیه خواهران را امری ضروری دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری و مراجع همواره به مدارس علمیه خواهران عنایت و توجه داشته و دارند که این مساله بسیار سودمند است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران، با اشاره به ظرفیت و استعدادهای مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، تاکید کرد: در سالیان اخیر طلاب خواهر رتبه های برتر جشنواره های علامه حلی را به دست آورده اند.

وی در ادامه با اشاره به طرح ها و پروژه های جدید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، تصریح کرد: ما 176 پروژه داریم که از این تعداد 36 پروژه افتتاح شده است، 13 پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد و مابقی نیز تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. /924/پ202/ج
ارسال نظرات