۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۹۹۱۹۷
آیت‌الله علوی گرگانی:

مردم در برابر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب هوشیار باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، با تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم در برابر توطئه های دشمنان گفت: ملت باید بدانند دشمنان هیچ گاه خیرخواه و دلسوز ملت ایران نبوده و نخواهند بود.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، ظهر امروز در دیدار شماری از فرماندهان‌ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تاکید کرد: خدواند تبارک و تعالی راه را به بشر نشان داده است، ولی این خود ما هستیم که باید در مسیر مستقیم و حق حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: خدواند در وجود هر انسانی دو نیروی شیطانی و الهی را قرار داده است و تنها کسی راه درست را می پیماید که وجدان او بیدار باشد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: رمز سعادت و رستگاری انسان در این است که نفس اماره را سرکوب و مهار و به فرمان های نفس لوامه اهمیت بدهد.

وی در ادامه افزود: اصلاح و افساد جامعه به دست دو گروه است، نخست عالمان و گروه دیگر نیز فرماندهان و پیشوایان دنیایی مردم و ما باید همیشه مراقب نفس خویش باشیم که در مسیر باطل حرکت نکنیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم بر ضرورت هوشیاری مردم در برابر توطئه های و نقشه های دشمنان اسلام و ا نقلاب تاکید و تصریح کرد: ملت باید بدانند که دشمنان هیچ گاه دلسوز ملت نبوده و نخواهند بود، حتی اگر از روی خیرخواهی وارد شوند و نباید گول آنها را خورد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات