۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۹۹۲۳۸
بازیگر نقش «کیان» در سریال مختارنامه:

مختارنامه سعی در ارایه تصویری زیبا از واقعه کربلا دارد

خبرگزاری رسا ـ رضا رویگری بازیگر نقش «کیان» در سریال مختارنامه گفت: سریال مختارنامه با نگاهی عاشقانه سعی در ارایه تصویری زیبا از واقعه کربلا دارد و می کوشدغیر مستقیم و در حاشیه بخش هایی از واقعه کربلا را برای مخاطبان ترسیم کند.
لحظه هاي عاشورايي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستادخبری سومین سوگواره لحظه های عاشورایی، رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این که مختارنامه را باید یکی از آثار موفقی دانست که در قالب فیلم به بخش هایی از واقعه عاشورا می پردازد افزود: این سریال در گذر زمان به یکی از آثار ماندگاری تبدیل می شود که توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر این که حضور حضرت عباس(ع) در کنار نهر علقمه یکی از زیباترین و شورانگیزترین صحنه های سریال مختارنامه است خاطرنشان کرد: مخاطبان در قسمت های آینده شاهد این صحنه های تاثیرگذار خواهند بود و من پیش بینی می کنم آن شب تمام مردم ایران به عشق حضرت عباس (ع) با دیدن این صحنه ها اشک بریزند.

بازیگر سریال«مسافر ری» ادامه داد: من صحنه های مربوط به حضرت عباس(ع) در کنار نهر علقمه را بدون تدوین دیدم و آن چنان تحت تاثیر قرار گرفتم که در تمام آن لحظه ها اشک ریختم و یقین دارم تماشاچیان تلویزیون نیز با دیدن این صحنه ها چنین احساسی پیدا خواهند کرد.

رویگری به چالش های که در مورد نشان دادن چهره حضرت عباس(ع) در سریال مختارنامه پیش آمده، اشاره کرد و گفت:من به عنوان یکی از عوامل این سریال آرزو دارم که مردم از دیدن صحنه های بسیار تاثیرگذار مربوط به حضرت ابالفضل(ع) آن هم به شکل کامل محروم نشوند زیرا خیلی حیف است که این صحنه ها آن طور که به تصویر کشیده شده به نمایش در نیاید.

بازیگر سریال«معصومیت از دست رفته» دیالوگ های سریال مختارنامه را یکی از نقاط قوت این اثر تلویزیونی دانست و اظهار داشت:میرباقری را باید استاد نوشتن دیالوگ های سریال های تاریخی-مذهبی دانست که در این زمینه در میان کارگردانان ما بی رقیب است.

وی تکنیک بالای فیلم سازی و علاقه فراوان نسبت به مضامین دینی را از ضروریات ساخت فیلم های دینی عنوان کرد و یادآورشد:ساخت این گونه آثار به ویژه درباره امام حسین(ع) باید به فیلم سازانی واگذار شود که از پس بیان این موضوعات برآیند و با پشتوانه غنی مطالعاتی این کار را انجام دهند.

بازیگر نقش «کیان» سریال مختارنامه بازی در نقش «کیسان بن عمره» مشهور به کیان را یکی از افتخارات کارنامه بازیگری اش دانست و یادآور شد:من به عنوان یک بازیگر نقش کیان را عاشقانه دوست داشتم و عاشقانه و صادقانه برای ایفای آن زحمت کشیدم.

یادآوری می شود؛ سومین سوگواره لحظه های عاشورایی در رشته های عکس،فیلم و فیلم نامه ،اردیبهشت سال آینده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره نیز 28 اسفندماه سال جاری است./930/د102/ص
ارسال نظرات