۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۹۹۴۳۴

نشست هم اندیشی جشنواره شعر عربی نور الثقلین در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه هم اندیشی جشنواره بین المللی شعر عربی نور الثقلین با حضور مسؤولان استان خوزستان برگزار شد.
نخستين جشنواره بين المللي شعر عربي نورالثقلين در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه هم اندیشی جشنواره بین المللی شعر عربی نور الثقلین امشب با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در بیت معظم له برگزار شد.

در این جلسه سیدخلف موسوی، مدیر کل صنایع و معادن استان خوزستان، ناصر حویزاوی، رییس ناحیه 4 آموزش و پرورش اهواز و دیگر مسؤولان استان خوزستان حضور داشتند.

در این جلسه آیت الله موسوی جزایری با بیان این که جشنواره شعر عربی باید به نحو احسن در شهرستان اهواز برگزار شود، اظهار داشت: نحوه دعوت کردن مدعوین و شرایط مکان و زمان این جشنواره باید از سوی مسؤولان لحاظ شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: کمیته هایی باید برای برگزاری این جشنواره تشکیل شود تا اهداف مان را برای بهتر برگزار کردن این جشنواره براورده کند.

امام جمعه اهوازافزود: برای این جشنواره باید از شبکه های العالم، الکوثر، المنار و در صورت امکان شبکه الجزیره و دیگر شبکه های عربی برای پوشش مطلوب و در خور شأن این جشنواره دعوت شوند.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان در ادامه سخنان خود با تأکید بر بهتر برگزار کردن این جشنواره تصریح کرد: تلاش مضاعف و همت مضاعف برای برگزار کردن بهتر این جشنواره از سوی مسؤولان برگزاری جشنواره باید انجام پذیرد.
در ادامه این جلسه مسؤولان با هم فکری و هم اندیشی یک دیگر به بررسی نکات و طرح های دیگر حاضرین جلسه پرداختند.

گفتنی است جشنواره بین المللی شعر عربی ثقلین، بیست و دوم اسفند ماه سال جاری در اهواز برگزار خواهد شد. /945/پ202/ص
ارسال نظرات