۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۹۹۵۲۹
آیت الله طبرسی:

ترویج بدحجابی مبارزه غیر مستقیم با نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که یک بد حجاب در هر خانه ای یک سرباز برای غرب و نظام سلطه است، تصریح کرد: نباید در این خصوص سطحی نگر باشیم، بلکه باید کاملاً هوشیارانه عمل کنیم چون ترویج بدحجابی مبارزه غیر مستقیم با نظام است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در مراسم افتتاح مرکز حجاب ریحانه النبی شعبه ساری، با اشاره به این که عفاف و حجاب یک اصل قرآنی و مقدس است، گفت: متأسفانه بد حجابی از دوران رضاخان در پی کشف حجاب گسترش یافت.

وی با بیان این که رضاخان مأمور اجرای دستورات فرهنگی غرب به ویژه انگلیس درکشور بود، افزود: او پدیده شوم بدحجابی را با فشار، زور و خیانت شخصیت های فرهنگی آن دوران در ایران تبلیغ کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که بعد از رضاخان، محمدرضا پهلوی نیز بستر ترویج فسق و فجور را در جامعه فراهم کرد، ادامه داد: متأسفانه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی قبح و زشتی از بی حجابی و بی عفتی در جامعه برداشته و بی عفتی و بدحجابی به یک فرهنگ و تمدن تبدیل شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حدود 50 سال این پدر و پسر افزون بر خیانت های دیگری که مرتکب شده بودند در زمینه ترویج بدحجابی در جامعه ایرانی کار کردند، ادامه داد: آنها با تبلیغات گسترده در این قسمت یک منکر را به فرهنگ و تمدن تبدیل کردند.

آیت الله طبرسی با بیان این که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه این تلاش های مذبوحانه به بن بست رسید و بساط فسق و فجور در ایران اسلامی جمع شد، بیان داشت: پیروزی این انقلاب که با توجهات خاص امام زمان(عج) و ائمه اطهار(ع) به وقوع پیوست حجاب و ارزش های اسلامی را در جامعه ایرانی احیاء کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی توجه زیای به مقوله عفاف و حجاب صورت می گرفت و پایبندی مردم نیز به این اصل مهم بسیار خوب بود، گفت: متأسفانه در سال های اخیر مردم جامعه به ویژه نسل جوان در پی القاعات کشورهای غربی نسبت به مقوله حجاب و عفاف کمی بی تفاوت شدند.

آیت الله طبرسی با بیان این که با فراری دادن محمدرضا پهلوی طاغوت سیاسی از ایران اسلامی برچیده شد، افزود: اما متأسفانه هنوز طاغوت اقتصادی و فرهنگی در گوشه هایی از این کشور دیده می شود.

وی ادامه داد: تنها زمانی می توانیم بگوییم موفق بوده ایم که طاغوت سیاسی و فرهنگی از جامعه اسلامی ما برچیده شود.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که فرهنگ التقاطی مناسب جامعه ما نیست، گفت: امروز متأسفانه در همه دانشگاه های ما هنوز اقتصاد غربی تدریس می شود و این نشان دهنده این است که هنوز برخی تفکرات غربی در این کشور وجود دارد.

امام جمعه ساری با تأکید براین که تفکرات التقاطی و اشرافی گری باید ازایران اسلامی برچیده شود، تصریح کرد: جامعه ما باید به فرهنگ اصیل اسلامی تکیه کند.

وی با اشاره به این که بدحجابی امروز دیگر یک موضوع فرهنگی نیست، گفت: بی عفتی و بدحجابی به یک مقوله کاملاً سیاسی تبدیل شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که ترویج بدحجابی و بی عفتی به ابزاری برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز دیگر نباید مسأله بدحجابی را یک مقوله دینی و فرهنگی تلقی کنیم بلکه عاملی برای دهن مجی و ایستادن در مقابل نظام اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که یک بد حجاب درهر خانه ای یک سرباز برای غرب و نظام سلطه است، تصریح کرد: نباید در این خصوص سطحی نگر باشیم، بلکه باید کاملاً هوشیارانه عمل کنیم چون ترویج بدحجابی مبارزه غیر مستقیم با نظام است.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز ابزار دشمنی نظام استکبار برای مقابله با نظام اسلامی تغییر کرده است، گفت: آنها برای براندازی این نظام الهی توطئه های نرم را در دستور کار خود قرار داده اند که بی عفتی و بدحجابی یک از مصادیق آن است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح حجاب ریحانه النبی در مدارس دخترانه شهر ساری، افزود: اجرای این طرح باید در سطح استان گسترش یابد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مجموعه متولیان دینی و فرهنگی استان آماده هرگونه همکاری و همراهی با مرکز حجاب ریحان النبی هستند، افزود: تقویت و گسترش این طرح در استان سبب تقویت مسأله حجاب و عفاف درجامعه و نیز خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان خواهد شد./950/پ201/ص
ارسال نظرات