۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۹۹۵۳۶
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان:

ایران پیشتازترین کشور در عرصه فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، برد در جنگ جهانی فرهنگی را به نفع ایران دانست و اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی همه تلاش خود را به کار بسته اند تا بتوانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را براندازی کنند، اما خوشبختانه با یاری پروردگار متعال، ایران اسلامی همچنان پا برجا و استوار است.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي، رييس دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي خوزستان حجت الاسلام سيد محسن شفيعي، رييس دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي خوزستان
حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که خداوند متعال انسان را بر اساس حکمت بالغه خلق کرده است، اظهار داشت: خداوند باری تعالی انسان را به دلیل این که دارای قوه عقل و اراده است، به عنوان تصدی جایگاه خلیفه اللهی انتخاب کرد.

وی استقرار انسان و باقی ماندن او در جایگاه خلیفه اللهی را در گرو رعایت کردن اصول تربیتی و ضوابط انسانی دانست و گفت: خداوند متعال به صراحت در قرآن کریم بیان می کند که الله ولی الذین امنوا یخرجهم من الظلمات الی النور؛ از این رو انسان برای رسیدن به جایگاه خلیفه اللهی باید از ظلمت به نور ارتقاء یابد.

مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، به معنای تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: تربیت اسلامی به معنای آراسته شدن انسان به نور معنویت و پیروی از سیره انبیاء و معصومین(ع) است.

وی با بیان این که جامعه اسلامی تا کنون به اهداف مورد نظر خود دسترسی پیدا نکرده، بیان داشت: جامعه ایران در بحران های شدیدی به سر می برد؛ چرا که دشمنان با همه توان خود در تلاش برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان نظام اسلامی از راه دین و قرآن هستند.

حجت الاسلام شفیعی تأکید کرد: مسؤولان فرهنگی استان هوشیار و آگاه باشند که جوانان ایران اسلامی مورد هجمه سنگین تبلیغاتی و فرهنگی تبلیغاتی دشمن قرار دارند؛ از این رو با ایستادگی در برابر دشمنان و آگاه کردند جوانان نسبت به حربه های شوم مستکبران، توطئه های آنان را خنثی کنید.

پیروزی در جنگ فرهنگی از آن ایران است

وی با بیان این که ایران در جنگی سخت تر و پیچیده تر از دوران دفاع مقدس قرار گرفته، بیان داشت: نظام اسلامی هم اکنون در جنگی نا برابر با دشمنان قرار گرفته به طوری که چنیدن میلون شبکه ماهواره ای بر ضد نظام اسلامی، دین و قرآن تبلیغ می کنند، اما خوشبختانه با عنایات خداوند متعال و سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب، نقشه های آنان بر باد رفت.

مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر این که «تا کفر و شرک هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم»، اذعان داشت: مردم ایران باید بدانند که جنگ با دشمنان همچنان ادامه دارد و ادامه خواهد داشت و بلکه امروز گسترده تر و پیچیده تر از هشت سال جنگ تحمیلی شده؛ از این رو با همه توان در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کنید و توطئه های آنان را خنثی کنید.

وی با بیان این که جهان دست خوش تغییر و دگر گونی است، بیان داشت: به روشنی مشاهده می کنیم که تحولی عظیم و شگرفی در حال رخ دادن است، به طوری که اسلام توانسته مردم جهان را به این دین مبین فرا خواند و نظام استکباری و سرمایه داری غرب را از پای درآورد.

این فعال عرصه فرهنگی، با بیان این که برد در جنگ جهانی فرهنگی با ایران است، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همه تلاش خود را به کار بسته اند تا بتوانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را براندازی کنند، اما خوشبختانه با یاری پروردگار متعال و عنایات امام زمان(عج)، نظام اسلامی همچنان پا برجا و استوار است و ملت ایران به روشنی شاهد گسترش آرمان های انقلاب اسلامی ایران در جهان هستند.

حجت الاسلام شفیعی، انقلاب اسلامی ایران را داعیه دار و علمدار ارزش های اصیل اسلامی در جهان دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست با ایستادگی در برابر دشمنان، توطئه های آنان را خنثی کند و آرمان های اصیل اسلامی را در جهان گسترش دهد؛ از این رو انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران را داعیه دار و علمدار ارزش های اصیل اسلامی در جهان شناخته شد.

مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، نقش مساجد را در تربیت نسل جوان ایران اسلامی بی بدیل و ستودنی دانست و بیان داشت: مساجد یکی از بهترین مکان های شخصیت سازی است که جوانان با ورود به آن مفاهیم اصیل انسانی و اسلامی را فرا می گیرند./945/ت302/ص
ارسال نظرات