۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۹۹۵۴۸
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

خیزش های مردمی خاورمیانه آغاز برپایی حکومت اسلامی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که بیداری اسلامی همه دنیا را فرا گرفته است، تصریح کرد: حرکت های آزادی خواهانه خورمیانه آغازی برای برپایی حکومت اسلامی در جهان است.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختارنظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در نشست مشترک مسؤولان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان در ساری، گفت: توسعه و تقویت برنامه های عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به شکوفایی بلاغت و بصیرت روز افزون این نیروها می انجامد.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی و توطئه افکنی های دشمنان نظام اسلامی است، افزود: ایمان الهی و ولایت مداری ملت به خاسته ایران اسلامی در طول سال های پس از پیروزی انقلاب، سبب تداوم انقلاب و خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سه دهه اخیر از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام الهی استفاده کردند، تصریح کرد: اما به لطف الهی و حضور همیشه در صحنه ملت ایران همه توطئه های شوم آنها شکست خورد.

حجت الاسلام نظری با اشاره به این که امروز تاکتیک نظام سلطه در برابر انقلاب اسلامی ایران تغییر کرده است، بیان داشت: جنگ نرم و ابزار های فرهنگی در دستور کار دشمنان قرار گرفته است.

وی با اشاره به فتنه ها و حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری راه های مقابله با جنگ نرم را آموختند و آمادگی بی بدیلی برای مقابله با تهدیدات دشمن کسب کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، با بیان این که فتنه سال گذشته و حوادث پس از آن آخرین نفس های جریان نفاق در کشور بود، خاطرنشان کرد: منافقان داخلی و خارجی همه توان خود را در طول یک سال اخیر برای براندازی این نظام الهی صرف کردند، اما همواره با حضور حماسی ملت ایران مواجه شدند.

حجت الاسلام نظری با تأکید بر این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره مدافع و پشتیبان نظام و رهبری انقلاب هستند، تصریح کرد: حماسه حضور این ملت در 22 بهمن امسال اثبات کننده این ادعا است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حرکت های اسلامی در جهان اسلام، گفت: تحولات و حرکت ای رهایی بخش در جهان به ویژه در جهان اسلام تأثیر گرفته از انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که بیداری اسلامی همه دنیا را فرا گرفته است، تصریح کرد: حرکت های آزادی خواهانه خاورمیانه آغاز برپایی حکومت اسلامی در جهان است./950/پ202/ص

ارسال نظرات