بزرگداشت شهید دلآذر در قم برگزار شد
خبرگزاری رسا ـ بیست و پنجمین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام ، شهید دل آذر فرمانده عملیات لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) با حضور گسترده مردم، بسیجیان، پاسداران و مسؤولان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، بیست و پنجمین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام ، شهید دل آذر فرمانده عملیات لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) عصر پنجشنبه با حضور گسترده مردم، بسیجیان، پاسداران و مسئولان بر سر مزار ایشان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.
در این مراسم که فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع)، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم به همراه دیگر فرماندهان و مسئولان سپاه و بنیاد شهید حضور داشتند، حاج علی مالکی یکی از همرزمان شهید با صدای دلنشین خود یادو خاطره آن شهید را گرامی داشت.
شایان ذکر است، محمد جواد دل آذر در دوران دفاع مقدس فرمانده عملیات لشکر 17 علی ابن ابی طالب علیه السلام را برعهده داشت که در سیزدهم اسفندماه 1364 در منطقه فاو بر اثر اصابت خمپاره دشمن در هنگام اقامه نماز به درجه رفیع شهادت نایل گردید./917/د102/ص
ارسال نظرات