۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۹۹۶۵۷
آیت الله علوی گرگانی:

سربازی امام زمان بالاترین افتخار برای طلاب و روحانیان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، سربازی امام عصر(عج) را بزرگ ترین و والاترین افتخار برای طلاب و روحانیان دانست و آنها را به خوب درس خواندن و رعایت بیش از پیش تقوا و تهذیب نفس توصیه کرد.
آيت الله علوي گرگاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز شنبه در دیدار طلاب مدرسه علمیه حجت ابن الحسن شهر قم، سربازی حضرت ولی عصر(عج) را بالاترین افتخار برای طلاب و روحانیان ارزیابی کرد.

وی با بیان توصیه هایی به طلاب حاضر در جلسه، آنها را به رعایت تقوا و خوب درس خواندن توصیه کرد و ابراز داشت: شما نباید وقت خود را با تماشای تلوزیون و انجام کارهای بیهوده هدر دهید.

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: تمام هم و غم شما باید تهذیب نفس و مساله علم آموزی باشد و سعی کنید وقت گرانبهای خود را به سایر امور اختصاص ندهید.

وی با بیان اینکه طلبه با حفظ تقوا و عشق و علاقه می تواند کارهای بزرگی را انجام دهد، ابراز داشت: طلبه باید به موقعیت و جایگاه ویژه خود توجه کند و سربازی امام عصر(عج) را بالاترین افتخار برای خود بداند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه علم آموزی در آموزه های دینی، تصریح کرد: هر کس به دنبال علم برود و به آن عمل کند جایگاه والا و برجسته ای را به دست آورده است. /924/پ202/ع

ارسال نظرات