۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۹۹۷۶۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

ترویج معارف ناب محمدی سلامت اجتماعی نسل جوان را تضمین می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، تقویت باورهای دینی و آشنایی آنها با معارف ناب اهل بیت(ع) را بهترین راه خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: معارف اسلام ناب محمدی سلامت اجتماعی و فرهنگی نسل جوان جامعه ما را تضمین خواهد کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع اولیای و مربیان دبیرستان دخترانه معارف اسلامی صدرا که در بابل برگزار شد، با تأکید بر این که تربیت دینی و اسلامی باید محور فعالیت‌های آموزشی قرار گیرد، گفت: تربیت دینی نسل جوان با اجرای برنامه‌های تأثیر‌گذار دینی در سطح محیط‌های آموزشی تحقق می‌یابد.

وی‌ رشد، گسترش و تقویت حس مذهبی دانش آموزان در محیط‌های آموزشی را زمینه‌ساز تربیت دینی دانست و خاطرنشان کرد: رسیدن به این مسأله مهم نیازمند فراهم آوردن ابزار مناسب است.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا یکی از محیط‌های مناسب جهت تقویت باورهای دینی دانش آموزان است، تصریح کرد: همه فعالیت و امور آموزشی این مدارس با رویکرد دینی و اسلامی دنبال می‌شود.

حجت الاسلام شکریان، تربیت فرهیختگان دینی و نشر فرهنگ متعالی اسلام ناب محمدی(ص) را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی و تأسیس دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا در سطوح کشور عنوان کرد و گفت: خوشبختانه فارغ التحصیلان این مجموعه آموزشی در عرصه‌های دینی و فرهنگی تأثیر‌گذار هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بیان داشت: پرداختن به بعد آموزشی، علمی و پرورشی و دینی از اهداف و سیاست تشکیل این دبیرستان‌ها است و باید نیروهایی را پرورش دهد که هم دارای تعهد و هم تخصص لازم باشند تا در هر‌ جایگاهی قرار گرفتند، بتوانند مفید واقع شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز هجمه‌های نظام سلطه با رویکرد فرهنگی است، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی گروه هدف دشمنان هستند که باید برای نجات این نسل تأثیر‌گذار از توطئه‌های دشمن آنها را با معارف اسلامی آشنا کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، تقویت باورهای دینی و آشنایی آنها با معارف ناب اهل بیت(ع) را بهترین راه خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: معارف اسلام ناب محمدی سلامت اجتماعی و فرهنگی نسل جوان جامعه ما را تضمین خواهد کرد.

وی افزود: خداوند نگاه همه عالم هستی را به انسان معطوف داشته است و به او شرف و عزت بخشیده است و همه عالم را برای او خلق کرده است؛ اما انسان غافل به مسائل مادی و پست توجه دارد و خود را به نازل‌ترین ‌چیزها می‌فروشد و درحقیقت خود را نمی‌بیند و از خود دور گشته است./950/پ202/س
ارسال نظرات