۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۹۹۷۶۸

اعزام طلاب حوزه علمیه بناب به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب برای بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور عازم استان خوزستان شدند.
حوزه علميه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جمعی از طلاب، استادان و فضلای حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب، امروز برای بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور وارد استان خوزستان خواهند شد.

این کاروان که با حضور 45 نفر از طلاب برادر این مرکز علوم اسلامی همراه است، امشب در اردوگاه شهید باکری واقع در جاده خرمشهر ـ اهواز اسکان یافته و فردا عازم مناطق جنگی دوران دفاع مقدس خواهند شد.

دیدار با علما، نشست های عقیدتی و بصیرتی، برپایی نماز جماعت، مراسم نوحه سرایی و سینه زنی، سخنرانی مذهبی و بازدید از مناطق هویزه، شلمچه، اروندکنار، خرمشهر، آبادان، طلائیه، شوش و دیگر نقاط مشهدالشهدای ایران از برنامه‌های این کاروان زیارتی خواهد بود.

کاروان راهیان نور حوزه علمیه بناب همه ساله در آستانه فرا رسیدن عید نوروز با هدف ارتقای روحیه معنوی و انگیزشی طلاب عازم جنوب کشور می‌شود.

بنا‌بر این گزارش، هفته گذشته نیز جمعی از طلاب بنابی در اردوی زیارتی و آموزشی عازم شهر مقدس قم شده و با مراجع عظام تقلید دیدار کرده بودند./935/پ202/س
ارسال نظرات