۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۹۹۷۷۱
استاد حوزه علمیه عربستان:

قیام های مردمی سبب تضعیف آمریکا شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه شهر مبرز عربستان، قیام ملت های اسلامی و سرنگونی دیکتاتورهای منطقه را عامل تضعیف آمریکا عنوان کرد.
سيد هاشم الشخص استاد حوزه علميه مبرز عربستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم الشخص استاد حوزه علمیه شهر مبرز عربستان، در جمع کثیری از شیعیان این شهر، قیام های مردمی را عامل تضعیف آمریکا توصیف کرد و گفت: آمریکا که خود را قدرت برتر می دانست هم اکنون در برابر قیام ملت های اسلامی ناکام مانده است و به دلیل سرنگونی مزدورانش، روز به روز در حال ضعیف تر شدن است.

وی افزود: دیکتاتورها که از حمایت آمریکا بهره مند بودند گمان کردند بر همه چیز مسلط شده اند، لیکن همه محاسبات آنان برعکس شد و با خروش مردم مواجه شدند.

حجت الاسلام الشخصی تصریح کرد: انقلاب مردم سبب شکسته شدن هیبت طاغوتی شد که تا دیروز گمان می کردند هیچ قدرتی نمی تواند آنان را برکنار کند، ولی آنان سرنگون شدند و سریال سقوط مستکبران همچنان ادامه دارد.

استاد حوزه علمیه مبرز با اشاره به ظلم و ستم فراوان در حق ملت های عربی اظهار داشت: بسیاری از طاغوت گران از سرنوشت حکام پیش از خود که با انقلاب مردمی سرنگون شدند درس عبرت نگرفته اند و همچنان به ظلم و ستم علیه مردم ادامه می دهند و شهروندانشان اجازه ندارند در برابر مصادره آزادی بیان و عقیده اعتراض بکنند.

وی در پایان سخنان خود، آزادی همه زندانیان شیعه خصوصا شیخ توفیق العامر را خواستار شد./980/گ
ارسال نظرات