۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۹۹۷۸۰
با حکم آیت الله یزدی؛

آیت‌الله کعبی به عنوان معاون «جامعه و نظام» جامعه مدرسین معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله کعبی از سوی آیت الله یزدی به عنوان معاون «جامعه و نظام» جامعه مدرسین معرفی شد.
معارفه آيت الله کعبي به عنوان معاون جامعه و نظام جامعه مدرسين حوزه علميه قم معارفه آيت الله کعبي به عنوان معاون جامعه و نظام جامعه مدرسين حوزه علميه قم آيت الله يزدي و آيت الله کعبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حکمی از سوی آیت الله یزدی به عنوان معاون جدید «جامعه و نظام» جامعه مدرسین حوزه علمیه قم معرفی شد.

بر اساس این گزارش، مراسم معارفه آیت الله کعبی پیش از ظهر یک شنبه با حضور آیت‌الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین، برخی از اعضا، کارکنان و مسؤولان جامعه مدرسین در محل ساختمان این نهاد برجسته حوزوی برگزار شد.

در این مراسم که البته بدون حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی برگزار شد، آیت الله یزدی از تلاش های وی قدردانی کرد و از آیت الله کعبی به عنوان شخصیتی فاضل، آشنا به مسائل روز و دارای قدرت تحلیل بالا یاد و ابراز امیدواری کرد در زمان مسؤولیت وی اقدامات بهتری نسبت به گذشته صورت گیرد.

آیت الله کعبی نیز در این مراسم با قدردانی از حسن ظن و اعتماد آیت الله یزدی و سایر اعضای جامعه مدرسین، برنامه های خود را تشریح کرد و جامعه مدرسین را شاخص خط امام راحل دانست.

در پایان مراسم نیز از سوی آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حکم معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین به آیت‌الله عباس کعبی مسؤول جدید این منصب اعطا شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات