۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۹۹۸۱۰
از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور؛

کارگاه آموزشی بصیرت و نقد و بررسی وهابیت در گرگان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی بصیرت و نقد و بررسی وهابیت از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در گرگان برگزار شد.
نشست


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، خسرو مزرعی، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، امروز در نخستین کارگاه آموزشی بصیرت و نقد و بررسی وهابیت در گرگان، تفکر وهابیت را بزرگترین خطر برای دنیای اسلام دانست و گفت: وهابیت اجرا کننده اهداف و برنامه های دشمنان در جوامع اسلامی است.

وی با بیان این که فرقه وهابیت با هدف ایجاد اختلاف و جنگ مذهبی بین مسلمانان مورد حمایت غربی ها قرار گرفته است، افزود: تبلیغ خشونت و افکار انحرافی سبب دید منفی جهانیان نسبت به اسلام شده است.

مزروعی، اختلاف افکنی را یکی از مهم ترین توطئه های چندین ساله دشمنان در میان امت اسلامی اسلامی دانست و گفت: رمز پیروزی مسلمانان در برابر تاکتیک های تفرقه افکن دشمنان تنها وحدت و همدلی است.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان این که امروز همه تلاش استکبار برای تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی خلاصه شده است، ادامه داد: گروه‌های وهابی نیز دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان همراهی می‌کنند.

وی‌ هدف از برگزاری کارگاه آموزشی بصیرت و نقد و بررسی وهابیت در گرگان را ارتقای سطح بینش مخاطبان دانست و جامعه هدف را ائمه جمعه و جماعات، مدیران، مدرسان و طلاب مدارس علوم دینی اعلام کرد.
 
معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، وحدت و همگرایی در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، شناسایی فرقه های نوظهور و نقد بررسی وهابیت را از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در این کارگاه آموزشی اعلام کرد./950/پ202/س

ارسال نظرات