۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۹۹۸۴۴
حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی:

آیت الله مهدوی کنی از محبوبیت خاصی در خبرگان رهبری برخوردار است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اجلاسیه آتی مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: آیت الله مهدوی کنی از محبوبیت خاصی در خبرگان رهبری برخوردار است.
آيت الله محمد علي موحدي کرماني نماينده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی موحدی کرمانی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری اجلاسیه آتی خبرگان رهبری در اواخر هفته جاری، تاکید کرد: آیت الله مهدوی کنی موقعیت و محبوبیت خاصی در مجلس خبرگان رهبری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی تصریح کرد: تصور ما این است که مجلس خبرگان آگاهانه رای خوبی خواهد داد، تکلیف این که به چه فردی رای بدهند با اعضای مجلس خبرگان است و این مجلس هم آگاه است.

عضو مجلس خبرگان در تحلیل خود از انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نمی شود پیش بینی کرد، رای مخفی است، تعداد هم زیاد است و هر فرد و عضو هم یک فکر و نظر دارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیش بینی نمی شود کرد، اما من فکر می کنم اعضای مجلس خبرگان تصمیم خوبی در اجلاسیه پیش رو بگیرند.

وی درباره موضع مجلس خبرگان در برابر فتنه گران و سران فتنه نیز تصریح کرد: معمولا خبرگان در پایان هر اجلاسیه بیانیه می دهد و در بیانیه پایانی اجلاسیه سران فتنه و فتنه گران را محکوم می کند و در این باره هیچ تردیدی نیست. /924/ت301/گ
ارسال نظرات