۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۹۹۹۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه مراغه:

شهدا الگویی تمام عیار برای جوانان ایرانی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه با انتقاد از رواج برخی نمادهای غربی در جامعه گفت: شهدا الگویی تمام عیار برای جوانان ایرانی هستند.
شهدا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حافظعلی موسی زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه، امروز در جمع دانش آموزان بسیجی حاضر در اردوی راهیان نور پادگان شهید باکری اظهار داشت: بصیرت و تقوا عامل اصلی حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بوده و سبب بالندگی و سرافرازی ایران اسلامی است.

وی با بیان این‌که بصیرت، تقوا و علم در سخنان مولای متقیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: حضور در یادمان‌های شهدا، افکار و اندیشه‌های جوانان را در مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان کرده ایمن و ارتقای بصیرت و باورهای دینی راموجب می شود.

حجت الاسلام موسی زاده گفت: آشنایی جوانان با فرهنگ غنی جبهه و شهادت موجب خنثی شدن حربه های نرم دشمنان شده و اقتدار و بالندگی ایران اسلامی را در تمام عرصه های علمی و فرهنگی و تکنولوژی تضمین خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: حضور نوجوانان و جوانان در سرزمین‌های نور نقش عمده‌ای در انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا بر نسل جوان داشته و شادابی معنوی جوانان را سبب می‌شود.

وی با بیان این‌که شهدا نماد عزت و اقتدار انقلاب اسلامی هستند، خاطر‌نشان کرد: توجه جوانان به وصایا و دل نوشته‌های شهدا و تبعیت از رهنمودهای ولایت و رهبری خواسته شهدا از جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام موسی زاده با بیان این‌که شهدا الگویی تمام عیار برای جوانان هستند، گفت: رزمندگان در تمامی عملیات ها با اخلاص و بصیرت دینی درس بزرگی به ایادی استکبار جهانی که تا بن دندان مسلح بودند، دادند./935/پ202/س
ارسال نظرات