در نامه انجمن علمی ادیان و مذاهب حوزه علمیه قم به پاپ لئو چهاردهم مطرح شد:
در نامه انجمن علمی ادیان و مذاهب حوزه علمیه قم به پاپ لئو چهاردهم آمده است: تأسفبارتر از جنگ افروزی قدرتهای دنیاطلب، این است که گاه این اقدامات خشونتآمیز، با سوءاستفاده از مفاهیم و نمادهای مسیحی توجیه میگردد.
کد خبر: ۸۱۰۹۳۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۱۱