بانکهای مرکزی عضو پیمان شانگهای برگسترش استفاده از ارزهای ملی در مبادلات تجاری دو و چندجانبه تأکید کردند.
کد خبر: ۸۱۵۹۰۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
وزیر دارایی پاکستان از حذف «دلار» در مبادلات تجاری این کشور با افغانستان خبر داد و گفت: «روپیه» مبنای فعلی انجام معامله است.
کد خبر: ۶۸۹۲۹۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۱