۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۷۹۲۴۴
حجت الاسلام حسین خانی مطرح کرد؛

تناقضات ظریف؛ از بی اختیاری تا قدرت طلبی

تناقضات ظریف؛ از بی اختیاری تا قدرت طلبی
استاد حوزه علمیه گفت: چطور می‌شود کسی نقشی در تصمیم گیری‌های کشور نداشته باشد و ۸ سال در راس دستگاه دیپلماسی قرار گیرد، کنار نرود و حتی اظهار آمادگی برای دوره بعد بکند.

حجت الاسلام حسین خانی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی دماوند و پردیس در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه تا زوایای قضیه انتشار صوت ظریف کاملا روشن نشود، نمی شود به درستی اظهار نظر کرد، بیان داشت: مطالبی که منتشر شده استناد ندارد آنچه که آقای ظریف ادعا کردند که پوتین تصمیم خود را گرفته بود و رفتن سردار سلیمانی نقشی نداشته است، اولا هیچ استدلالی پشت آن نیست و این درحالی است که حتی  افراد موثقی مثل سیدحسن نصرالله خلاف این مطلب را گفته اند و بالاخره از یک مقام رسمی کشور انتظار می رود مطالبش مستند باشد.

وی گفت: این مجموعه افشا شده دال بر این است که نفوذی هایی در بخش های سیاسی و اجرایی هستند. فیلم گاندو که تولید و پخش شد بعضی ها ایراد گرفتند که چرا مسئله نفوذ در آن مطرح شده است اما مشاهده می کنیم که چنین اتفاقاتی صورت گرفته می گیرد.

حجت الاسلام حسین خانی مطرح کرد: سر در آوردن این مطلب و فایل صوتی از یک رسانه معاند ضدانقلاب سعودی اینترنشنال خطای بزرگ دیگری است که بالاخره نگران کننده است یعنی کسانی در سیستم اجرایی هستند که علاوه بر اینکه مطلب را در اختیار خودی ها قرار نمی دهند در اختیار دشمنان می گذارند و امانت داری نشده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی دماوند و پردیس گفت: حالا هدف آنها چه بوده آیا می خواستند دعوای رسانه ای راه بیاندازند یا فردی را از صحنه انتخابات کنار بزنند یا هر دلیل دیگر که با اخلاق اسلامی تعارض و ناسازگاری دارد.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبی که هم در این مصاحبه هم در موارد دیگر وجود داشت، بیان این مطلب بود که در سیاست کشور هیچ کاره هستند این یک ادعای عجیب است چطور می شود کسی نقشی در تصمیم گیری های کشور نداشته باشد و 8 سال در راس دستگاه دیپلماسی کشور باشد و کناره گیری نکند و حتی اظهار آمادگی برای دوره بعد بکند، این متناقض است.

حجت الاسلام حسین خانی با بیان اینکه مطلبی هم که درباره حاج قاسم بیان شد جفا بود، گفت: کسی که دوست و دشمن به نقش ایشان در ایجاد آرامش و صلح منطقه و جهانی اذعان و اعتراف دارند چطور حالا توسط دیپلماسی داخلی مورد چالش و تخریب واقع می شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
مردم با درک و شعور خود عاملان و بانیان آن را نخواهند بخشید و پاسخ مناسب و دندان شکن به آنها خواهند داد.
1
0
ناشناس
Netherlands
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
عوامل در اطلاعات محرمانه و سری کشور در این باره به قوه قضائیه معرفی شوند.
1
0