۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۸۱۸۰۳
رسا گزارش می دهد؛

پشت صحنه عقده گشایی ها علیه قانون/ یک بام و دوهوای مدعیان اصلاحات و اعتدال

پشت صحنه عقده گشایی ها علیه قانون/ یک بام و دوهوای مدعیان اصلاحات و اعتدال
ناامیدسازی مردم در آستانه انتخابات حساس 1400 از سوی برخی افراد که خود را دنباله رو خط امام(ره) می پندارند با انگیزه خیرخواهی برای مردم و کشور در تضاد است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، این روزها شاهد اوج گیری حملات و هجمه های جریان اصلاحات، اعتدال و غرب گرا علیه شورای نگهبان به بهانه بررسی صلاحیت ها هستیم.

سایت جماران، نشریه حریم امام(ره) و شماری از رسانه های زنجیره ای و پایگاه های خبری اصلاح طلب بعد از اتمام فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری، وقتی نتیجه آن را مطابق میل شان ندیدند، شروع به سم پاشی و عقده گشایی و هجمه علیه این نهاد انقلابی و یادگار حضرت امام(ره) کردند.

سید حسن خمینی اخیراً در سمینار بین المللی امام خمینی و دنیای معاصر گفته است:

اشک تمساحتان را قبول کنیم یا تفکر پدرخوانده گفتمانتان؟

او همچنین در کنفرانس بین المللی مجازی گفتمان سیاسی از دیدگاه امام خمینی گفت:

اشک تمساحتان را قبول کنیم یا تفکر پدرخوانده گفتمانتان؟

وی در مراسم اختتامیه دهمین رویداد طریق جاوید می گوید:

اشک تمساحتان را قبول کنیم یا تفکر پدرخوانده گفتمانتان؟

مجید انصاری نیز در گفت وگو با جماران گفت:

اشک تمساحتان را قبول کنیم یا تفکر پدرخوانده گفتمانتان؟

نشریه حریم امام(ره) هم در شماره 453 خود تیتر نخستش را به بازتاب اظهارات حجت الاسلام سید حسن خمینی اختصاص داده و به تخریب شورای نگهبان به عنوان پاسدار اسلامیت و جمهوریت نظام پرداخته است.

اشک تمساحتان را قبول کنیم یا تفکر پدرخوانده گفتمانتان؟

مجمع روحانیون مبارز هم وقتی بازار انتقادات به شورای نگهبان را داغ دید بیکار ننشست و با شرکت اکثریت اعضاء جلسه فوق العاده تشکیل داد و در پایان هم اعلام کرد: 

اشک تمساحتان را قبول کنیم یا تفکر پدرخوانده گفتمانتان؟

این جریان در حالی دم از دفاع از حقوق مردم و وارد آمدن خدشه به جمهوریت نظام می زند که هر کجا موضوع بررسی صلاحیت ها خوشایند و باب میل شان بوده سکوت کرده اند، اما همین ها در سال 88 که فتنه گران رأی مردم را نشانه گرفته و حماسه حضور 85 درصدی را به کام ملت تلخ کرده و زمینه ساز اعمال تحریم های ظالمانه علیه مردم را فراهم آوردند، نه تنها در اعتراض سخنی به میان نیاورده، بلکه پشت صحنه خود، از صحنه گردانان و بازیگران اصلی علیه رأی قانونی ملت بودند.

پشت صحنه عقده گشایی ها علیه قانون/ یک بام و دوهوای مدعیان اصلاحات و اعتدال

از دیگر سو جایگاه مردم در اندیشه حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به عنوان امامین انقلاب، جایگاهی واقعی و نه تزیینی است و همواره امامین انقلاب این حضور و پشتوانه را ارج نهاده و از آن صیانت و پاسداری کرده اند، اما تعجب برانگیز است جماعتی که کمترین ارزشی برای مردم و حضور آنان در صحنه قائل نبوده و نیستند، امروز در جایگاه دایه مهربان تر از مادر قرار گرفته و دم از تهدید جمهوریت نظام می زنند و به (دوگانه جمهوریت و حکومت) پناه آورده اند، غافل از این که حنای این جماعت دیگر رنگی ندارد.

در اینجا بد نیست نگاهی به مصاحبه موسوی خوئینی ها در 23 دی ماه سال 97 با خبرگزاری رسمی دولت بیاندازیم تا به جایگاه مردم در نزد این طیف پی ببریم.

اشک تمساحتان را قبول کنیم یا تفکر پدرخوانده گفتمانتان؟

موسوی خوئینی‌ها در این مصاحبه گفته است: در انتخابات سال76، یك وقت متوجه شدیم خبرهایی می‌آید كه بالاخره می‌خواهند یك جوری بازی انتخابات را به هم بزنند و بناست همان كسی را كه می‌خواهند، روی كار بیاورند. من و آقای كروبی رفتیم خدمت آقای هاشمی، گفتیم آقای هاشمی ظاهرا آنچه می‌فهمیم بنا نیست انتخابات روال عادی و طبیعی خود را طی كند.

البته ما هم آن موقع اطمینان خاطر جدی نداشتیم كه حتما آقای خاتمی رأی دارد؛ ولی می‌خواستیم هركس به همان میزان كه رأی دارد شناخته شود و یك انتخابات آبرومندی برگزار شود. برای همین به ایشان گفتیم پرس‌وجو كنید ببینید اگر تمایل به یك فرد دیگری هست، از آنجا كه آقای خاتمی هم دنبال پست و مقام نیست، كنار بكشد.

آقای هاشمی در پاسخ گفت اتفاقا من با آقای خامنه‌ای اینجا اختلاف نظر دارم!

آقای خامنه‌ای نظرش این است كه باید انتخابات خیلی پرشور باشد و مردم همه بیایند و هرچه مردم بیشتر بیایند بیشتر تأیید نظام است.

اما من[=هاشمی] می‌گویم آقا شما بگویید نظرتان چه كسی است، ما همه می‌رویم كار می‌كنیم كه همان بشود!

آقای هاشمی معتقد بود بالاخره یك رئیس جمهور لازم داریم، آقای خامنه‌ای بگوید چه كسی بشود یا با هم توافق كنیم كه چه كسی بشود. ما تلاش می‌كنیم كه همان بشود!

خاطرات صریح موسوی خوئینی‌ها از جمله اسنادی است که اثبات می‌کند پدرخوانده خرده‌جریان اعتدال، به عنوان تئوریسین‌ اصلی مشارکت حداقلی در تاریخ جمهوری اسلامی مطرح است که برخلاف نظر رهبری معظم انقلاب اسلامی به دنبال مهندسی انتخابات بوده است!

از سوی دیگر ناامیدسازی مردم در آستانه انتخابات حساس سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از سوی برخی افراد که خود را دنباله رو خط امام(ره) می پندارند با انگیزه خیرخواهی برای مردم و کشور در تضاد است./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه انقلابی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
افراد مجمع روحانیون امثال مجید انصاری امتحان خود را در حمله به ولایت فقیه در فتنه 88 پس داده اند. اینها مدافع فتنه اند و پیروی از ولی فقیه ندارند.
2
1
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
درود بر رسای انقلابی
قاطبه حوزویان از این اقدامات جناح چپ بیزارند.
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
به سمت فراموشی این جریان از یادها پیش می رویم. اینها نشانه کناررفتن این آقایان از سوگیریهای مردم هستش.
1
1
ناشناس
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
چند سالی می‌شود که سیدحسن خمینی به‌خاطر اتحاد سیاسی که در پشت پرده با جریان منتظری و حامیانش دارد، مراقبت است مبادا قدمی بردارد و سخنی بگوید که موجب تکدر خاطر متحدین سیاسی‌اش شود؛ مثل خودداری چندین ساله از نشر رنجنامه مرحوم سیداحمد خمینی که در نقد و رسوا کردن منتظری و تخریب کنندگان امام خمینی نوشته شده است.
دبیریان
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
صراحت و شجاعت در اعلام مواضع بیزاری از نهضت آزادی و دشمنان نظام و اجتناب از ملاحظه‌کاری و رودربایستی از ویژگی امام بود. امروز این ویژگی در کدامیک از حضرات سید حسن، مجید انصاری و موسوی خوئینیها هست؟
1
2
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
اگر جای حسن خمینی بودم بخاطر دفاع از این دولت ناکارآمد و افتضاح، توبه میکردم و از مردم عذرخواهی میکردم و چند سالی سکوت پیشه میکردم.
1
1
مریم صمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
عامل بدبختی مردم دولت روحانی و یکی از اصلی ترین حامیان این دولت حسن خمینی .شما صلاحیت نسخه پیچیدن برای مردم رو نداری .
1
1
علیرضا زارعی
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
حضرت امام(ره) حق بسیاری بر گردن ما دارند و افرادی که نوه ایشان را علم کردند، می‌خواهند از جایگاه امام(ره) استفاده کنند.
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
چرا شما اینقدر با اصلاح طلبها دشمن هستید ؟در حالیکه اصلاح طلبها با شما دشمن نیستند ؟ چرا اینقدر فحش می دهید در حالیکه انها با احترام با شما صحبت می کنند ؟ شما می گویید سی سال است اصلاح طلبها همه کاره هستند . خوب اگر همه کاره بودند شما این سایت را نداشتید و جرات نمی کردید به انها اهانت کنید . شما می گویید ما اصول گرا هستیم . ولی نگفتید به کدام اصول گرایش دارید که توهین کردن را جایز می داند . شما خودتان را پیرو رهبری می دانید ولی یک مثال ندارید که رهبری به کسی توهین کرده باشد . شما اصلاح طلبها را چپ گرا می دانید در صورتیکه همه می دانند چپ گرا یعنی گرایش به بلوک شرق .و شما با افتخار به کمونیستها علاقه دارید . شما انواع و اقسام انگ برای اصول گراها تراشیده اید در حالیکه قران صریحا دستور داده و لا تنابزوا باالقاب. . شما همه پیامهای اخلاقی را سانسور می کنید و فقط حرف کسانی که توهین کردند منعکس می کنید . فاین تذهبون ؟؟؟؟؟؟؟؟/ درست کردن یک سایت مثل سایت شما که استاتیک است مثل اب خوردن است ودرست کردن یک سایت دینامیک و هوشمند یک ساعت کار دارد اما اینکه ادم مراقبت کند گناهی صورت نگیرد و حق الناسی اتفاق نیفتد مهم است . چرا اینقدر به اصلاح طلبها توهین می کنید ؟؟؟؟؟
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
مهمترین مشکل کشور آزادی است اگر آزادی باشد اقتصاد و باقی مسائل حل خواهد شد
2
0
علی اکبر
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
تا منظور شما از آزادی چی باشه ؟!
ناشناس
Israel
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
کشور قانون، مجلس و رهبر دارد که در صورت نیاز ورود خواهند کرد

(خداوند سایه رهبرمان را از سر ما کم نکند)

ایشان چکاره است که در یک تریبون عمومی برای ۶ نفر فقیه (منتخب رهبری) و شش نفر حقوقدان (شش حقوقدانی که رئیس قبلی قوه قضائیه - آقای آملی لاریجانی- معرفی، و مجلس قبلی - به ریاست علی لاریجانی- انتخاب کردند) تعیین تکلیف می کند و خط و نشان می کشد؟
1
1
ناشناس
Israel
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
حسن آقا شما نمی توانید جای آنها باشید که احراز صلاحیت شدند!
جمهوریت ستیزی همین شمشیر از رو بستن برای دولت آینده است
همین تکبر و تقلای نصیحت دیگران بدون اهلیت ضد جمهوری است
جمهوریت ستیزی بی توجهی به ساختارها و قانون است
و اتفاقا شما مصداق جمهوریت ستیز هستید
ضمنا کدام رد صلاحیت گسترده؟
مگر علی لاریجانی چند نفر محسوب می شود؟
شما که زمان احمدینژاد هم دولت ستیز بودید و معاون اول روحانی که قربانت
1
0