۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۹۴۷۱۸
آیت الله حسینی بوشهری در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم:

علم، مدیریت و الگوی صحیح باید از قم به سایر ملل منتقل شود

علم، مدیریت و الگوی صحیح باید از قم به سایر ملل منتقل شود
رییس جامعه مدرسین گفت: پشتیبانی وزیر کشور از استاندار قم، پشتیبانی از استاندار نیست بلکه حمایت و پشتیبانی از عش آل محمد و خاستگاه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری بعدازظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه استاندار قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به روایتی از امیرمؤمنان(ع) در خصوص حکومت داری ابراز کرد: لازم می دانیم از تلاش های صادقانه دکتر سرمست در طول دوران خدمتشان تشکر کرده و برای جناب شاهچراغی آرزوی توفیق و خدمت صادقانه داشته باشیم.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی باری سنگین و وظایفی بزرگ بر دوش مسؤولان نهاده است، بیان کرد: رهبر انقلاب همواره فرموده اند ما تا قله های مطلوب فاصله داریم، اما مسیر انقلاب، همان مسیری است که ما را به قله می رساند.

وی با اشاره به اینکه  فرزندان انقلاب و خانواده های شهدا با همت و جدیت همه موانع را کنار زده و اهداف انقلاب را رو به جلو حرکت می دهند، افزود: ما به امید آن روزی نشسته ایم که انقلاب را به دست مولایمان امام زمان(عج) بسپاریم.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: حضرت علی (ع) برای اصلاح جامعه حکومت را قبول کرده است، چرا که غم محرومان و مظلومان جامعه دارد و به دنبال احساس امنیت در سایه حکومت علوی برای مظلومان و محرومین است از این رو حدود الهی در این حکومت باید اجرا شود.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: امیرالمومنین (ع) برای به دست گرفتن قدرت گام برنداشت و پس از اجتماع مردم و خواص حکومت را پذیرفت و بنا نیست ما در سایه قدرت جیب برای دنیا بدوزیم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: مسئولیت در حکومت از دو بعد سلبی و ایجابی برخوردار است، بعد سلبی یعنی قدرت طلبی و مال اندوزی ممنوع است بلکه آنچه می توانیم  باید تلاش کنیم جامعه احساس امنیت کند.

وی افزود: با به ثمر نشستن انقلاب اسلامی وعده داده ایم جامعه ای برای کسانی که تشنه معارف زلال اهل بیت اند بسازیم و این جامعه باید جنبه الگویی داشته باشد و بایستی در این مسیر حرکت کنیم. در این مسیر به فضل پروردگار و مجاهدت ایثارگران و مجاهدین و اصحاب فکر و فرهنگ موانع را در هم خواهیم شکست.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: دولتی که اقتدار مالی نداشته باشد ممکن است کار کند اما بدون اقتدار مالی بسیاری از طرح هایش به زمین می خورد، رمز موفقیت یک دولت و مسئول استفاده از منابع مالی است و دشمن روی این موضوع دست گذاشته و ما را تحریم اقتصادی می کند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: پشتیبانی وزیر کشور از استاندار قم، پشتیبانی از استاندار نیست بلکه حمایت و پشتیبانی از عش آل محمد و خاستگاه انقلاب اسلامی است، باید قم ارجمند و به عنوان یک الگو بماند، درخشندگی قم به بیش از از 100 کشور صادر خواهد شد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه افزود: از قم باید علم، مدیریت و الگوی صحیح به سایر ملل منتقل شود، همچنین استاندار جدید به مبلمان شهری قم توجه ویژه داشته باشد چرا که مبلمان شهری قم باید جنبه الگویی برای همه داشته باشد.

خبرنگار: قاسم شفیعی پور

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
موسی روح الامینی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
الان صدر خواستار کودتای ارتش عراق شده..
ارتش عراق کسی نیست که کودتا کنه مثل ارتش افغانستان است و خبلی زود فرو می ریزه... ولی حشد و عصائب و کتائب قوی هستند می توانند عراق را از چنگال آمریکا خارج کنتد... بعد اگر مثل طالبان تحریم شدند ..باید..کنند و خلاصه همینطور تا اندلس بروند.
0
0
نسل حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
رسیدگی به طرحهای نیمه تمام و رفع تعارضات در دستور کار اولویت‌هایی باشد.
0
0